Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 8+3Ååå så gøy :-D Hvor langt på vei er du? Jeg er litt over 9uker, ikke funnet den enda :-( Kommer vel snart![]()
Jeg syns den er veldig kjekk å ha når man blir urolig/nervøs om det faktisk er liv inni derÅåå, vanskelig å ikke kjøpe![]()
Får prøve igjen senere.Jeg fant den ved bikinilinja eller hva det nå heterPrøvde i dag, 10+1, men fant den ikke. Ga bare opp, tror ikke jeg har doppler-skillsFår prøve igjen senere.
Jeg fant den ved bikinilinja eller hva det nå heterlitt ut på siden.. Min 3 så kanskje livmoren kommer fortere opp mot magen?
Jeg fant den ved bikinilinja eller hva det nå heterlitt ut på siden.. Min 3 så kanskje livmoren kommer fortere opp mot magen?
HeheOk, så jeg gikk inn på youtube for å se - og så at de noen ganger måtte ORDENTLIG langt ned. Så jeg prøvde det og der var den vet du! How low can you go liksom, sykt low![]()
Jeg har hørt fra uke 8 med alle 3jeg gleder meg så utrolig mye til jeg får min doppler <3 jeg vil også sjekke <3 men samtidig er jeg glad jeg ikke har fått den enda, siden jeg ikke er 9 uker engangjeg klarer garantert ikke å få den til før uke 12 eller enda senere
![]()
Åååh!! Sånt gir meg håp! Da kan egentlig bare den doppleren komme i posten altså!Jeg har hørt fra uke 8 med alle 3så godt å ha den muligheten når man blir usikker
men de første gangen jeg prøvde så bestemte jeg meg for å gi opp å vente til etter jul
"men bare en siste gang" å da fant jeg den
Så koslig å ligge å høre på![]()