Tror....

Ååå så gøy :-D Hvor langt på vei er du? Jeg er litt over 9uker, ikke funnet den enda :-( Kommer vel snart :-)

Ååå så gøy :-D Hvor langt på vei er du? Jeg er litt over 9uker, ikke funnet den enda :-( Kommer vel snart :-)
Jeg er 8+3 :) lette meg ihjel i dag tidlig :p men tenkte jeg kunne prøve bare en gang til å viss jeg ikke fant den da så skulle jeg vente minst en uke :) men fant den med en gang jeg la den nedpå:) fant den 8+3 med storebror også :) var vell derfor jeg var så ivrig i dag :p

Åh! Jeg prøvde i går men fant ikke... Må prøve igjen! Er 9+5 og dette er andre barnet, så burde kanskje være mulig å finne den :-p

Prøvde i dag, 10+1, men fant den ikke. Ga bare opp, tror ikke jeg har doppler-skills :laughing002 Får prøve igjen senere.

Så gøy å kunne høre hjertet hjemme :Heartpink
Lurer på om jeg får legen til å prøve på torsdag, er 10+1 da.. fått ny lege:) hadde jo vært så deilig med en bekreftelse på liv før jul:)

Jeg fant den ved bikinilinja eller hva det nå heter :p litt ut på siden.. Min 3 så kanskje livmoren kommer fortere opp mot magen?

Ja, jeg hørte etellerannet rett over bikinilinja på midten, fikk følelsen av at det var der fosteret var - uten at jeg kan si at jeg hørte hjertelyden, men det var liksom mye forskjellige lyder/romstering i det området. Nå har ikke jeg den beste doppleren så jeg har litt ekstra tålmodighet med den stakkar ;)

Vi har på jobben og jeg sliter daglig med å ikke bruke den.. Men ønsker at første gangen jeg hører hjertelyden, så skal Pappan få være med også :)

Jeg fant den ved bikinilinja eller hva det nå heter :p litt ut på siden.. Min 3 så kanskje livmoren kommer fortere opp mot magen?

Ok, så jeg gikk inn på youtube for å se - og så at de noen ganger måtte ORDENTLIG langt ned. Så jeg prøvde det og der var den vet du! How low can you go liksom, sykt low :D

jeg gleder meg så utrolig mye til jeg får min doppler <3 jeg vil også sjekke <3 men samtidig er jeg glad jeg ikke har fått den enda, siden jeg ikke er 9 uker engang :p jeg klarer garantert ikke å få den til før uke 12 eller enda senere :p

jeg gleder meg så utrolig mye til jeg får min doppler <3 jeg vil også sjekke <3 men samtidig er jeg glad jeg ikke har fått den enda, siden jeg ikke er 9 uker engang :p jeg klarer garantert ikke å få den til før uke 12 eller enda senere :p
Jeg har hørt fra uke 8 med alle 3 :) så godt å ha den muligheten når man blir usikker :) men de første gangen jeg prøvde så bestemte jeg meg for å gi opp å vente til etter jul:p "men bare en siste gang" å da fant jeg den :D
Så koslig å ligge å høre på :D

Jeg har hørt fra uke 8 med alle 3 :) så godt å ha den muligheten når man blir usikker :) men de første gangen jeg prøvde så bestemte jeg meg for å gi opp å vente til etter jul:p "men bare en siste gang" å da fant jeg den :D
Så koslig å ligge å høre på :D
Åååh!! Sånt gir meg håp! Da kan egentlig bare den doppleren komme i posten altså! :);)

Back
Topp