Jeg er så mye mer rolig og, vel, treg, denne ganga. Har kjøpt to vogner, ei sentervogn typisk til å ha i bilen og farte rundt med og ei simo kombivogn til å ha hjemme for de lange turene. Begge er kjøpt brukt, den ene av mi søster og den andre på finn, simo er vogna jeg har vært mest fornøyd med før så når det i tillegg blir høst baby som skal ha vogn hele vinteren må man jo plass!
Ellers hentet vi bilstol i går, låner av mi søster, da vi solgte vårt etter nr2 :-P (Egentlig veldig greit siden det bare er 1år gammelt)
Noe av babytøyet er nøytralt, så har sortert litt, og klarer ikke helt å være sikker på at det er jente før ungen er ute, så føler ikke for å ta helt avgårde med shopping av klær ennå... Dessuten arver jeg endel av søstrene mine og diverse familiemedlemmer har visstnok allerede begynt å hamstre inn/strikke, så skal nok klare oss ;-)
Vippestol har vi, lekegrind har vi, babyleker har vi, sprikelseng, skuseng og vugge har vi også, så får vi se hva det blir til med stellebord, mest sannsynlig blir det bare ei stellematte fra ikea oppå en kommode eller noe, funker veldig greit det!
Begynner å merke litt nå at jeg føler det er ting som må ordnes, 100%sykemeldt gir tid til å tenke mer på graviditeten og 12uker er jo ikke så lenge heller så denne tida går nok fort! :-S