Jeg har kanskje 20 bitt over hele kroppen min som klør veeldig, sambo har litt mindre, men over 10.. Mali har bare 1 og Live ingen heldigvis. Må legge til at d kommer nye hele tiden.. første bittet kom vel for 3-4 dager siden.. ble klar over d i forigårs. og mistanken kom etter litt googling.
Greia er at vi ikke finner ut hvor de er henn.. jeg veit ikke når jeg får selve bittene siden reaksjonen kan komme fra de biter til uka etterpå liksom[8|]
skifta sengeklær 2 ganger denne uka og ser gjennom senga, løfter madrass plabunn osv, men ser ingenting. har ikke sett noen innsekt noen plass på leeenge.. Men jeg får jo ikke masse stikk av ingenting, fra ankler til hals.
noen med erfaring elr råd?
Greia er at vi ikke finner ut hvor de er henn.. jeg veit ikke når jeg får selve bittene siden reaksjonen kan komme fra de biter til uka etterpå liksom[8|]
skifta sengeklær 2 ganger denne uka og ser gjennom senga, løfter madrass plabunn osv, men ser ingenting. har ikke sett noen innsekt noen plass på leeenge.. Men jeg får jo ikke masse stikk av ingenting, fra ankler til hals.
noen med erfaring elr råd?
de er ekle små jævler[:'(]