Tror vannet er gått?!?

*babypåvei87*

Andre møte med forumet
Ringte rett til kk for å høre med de etter det kjentes ut som eg tisset på meg..har rent vann siden kl 18.. Noen som har opplevd vannavgang før rier? Hvordan var det?
 
Ja :)
Det renner ! Man klarer ikke knipe igjen, og det lukter ikke urin..
Di ville vel ha deg inn på sjekk?
Mine rier begynte to døgn etter vannavgang. Hadde di ikke gjort det ville jeg blitt satt i gang på dag 3..
 
Så spennende da :)
Masse lykke til og hold oss oppdatert :)
 
Ja har ikke sjans å knipe igjen..det lukter ingenting og er helt klart..litt skummelt dette her, fortsatt noen uker til termin enda..men hun får komme når hun vil :) skal på sjekk i morgen for siden jeg er ganske sikker på at hun ligger i hodeløse så kunne eg bare slappe av. Og hvis ikke det blir bekreftet at det er vannet i morgen så starter de igangsetting dagen etter..
 
Så spennende!
Da mitt gikk var det som jeg ikke klarte holde igjen, det lukter ingenting, kanskje litt søtlig :)
Ta på bind, og følg med. Lykke til! :D
 
Så spennende:) Lykke til:)

♡ appen ♡
 
Så spennende! Høres veldig ut som det er vannet som er gått ja. Ikke lenge til du får treffe bebisen din :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Masse lykke til :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
lykke til :D
 
Titter inn fra oktober ;)
Vannet mitt gikk en tidlig morgen og neste natt kom riene. Da gikk det ganske kjapt for min del. Men ingen fødsler er jo like :) snart har du bebisen din her. Heldig du er! Skulle gjerne hatt den spenningsfølelsen igjen. Masse lykke til!!


Lulilu
 
Oi oi så spennende :D Vannet mitt gikk før rier sist, da var det bare en foss som kom.. umulig å holde igjen.. riene kom 6 timer etterpå!

Lykke til, spent på oppdatering :D
 
Med nr 2 så begynte fødselen med vannavgang før rier.. skikkelig splæsj. Jeg kom inn på føden med engang for vannet var misfarget. På tur til føden (ca 20 min etter vannavgang) så kom riene tett som fy.
Det tok 6 timer fra vannet gikk til han ble født.



Masse lykke til!
 
Back
Topp