tror tanta har tatt ferie

mettel

Flørter med forumet
Nå er jeg nesten sikker på at tanta har tatt en ferie på 9 mnd[:D] Det er ikm i dag, men er usikker på syklusen min. Har hatt syklus på 28-30 dager, men max 30 dager og i dag er den 30 dagen og har ingen symptomer på at TR skal komme[:D] Var på hotelltur nå denne helga med fri bar, hadde ingen lyst på alkohol og fest, gikk å la meg tidlig[8D] hadde det akkurat på samme måte sist jeg var gravid[:D] Kryss fingrer og tær(ikke beina) for meg, tar test til tirsdag om hu ikke har dukka opp innen det[:)]

masse lykke til!! [:)] håper du er gravid[:)] blir spennende å høre

Gratulerer!!

Håper virkelig at du er gravid!! Det høres jo sånn ut da! Så spennende!

Lykkeklem

har kjent på tappen, og den er hard og utvida helt i toppen, nesten som en trakt. Noen som vet hva det betyr?????????????

[:D]håper du tester positivt på tirsdagen da[:D]

Forsatt ikke noe besøk[:D] Vokna i dag med kjempe ømme pupper, og de har begynt å værke, nesten som melkespreng[8D]

Du høres jo veldig gravid ut!

Sier Gratulerer jeg!!

Tok en test i dag og den var negativ[>:] Har fortsatt ikke fått mensen så jeg kan vel kanskje håpe litt på at jeg testa fortidlig???????????????? El må jeg bare bite i det kjempe sure eplet, og satse på en ny periode?????????????[8|]

du får teste igjen om et par dager, håper du har en spire i magen din!! lykke til [:)]

Ååå takk for det, det hjalp på humøret[:D][:D][:D] Hadde positiv ELtest 19 sep, kommer egentlig ikke mensen 14 dager etter EL da???????

Ja, mens kommer ca 12-16 dager etter el... Håper på positive tester til alle sammen[:D]
Mange som ikke tester positivt før noen dager etter ikm..... Fortsatt håp igjen[;)]

Håper det bare er litt tidlig. har hørt om folk her inne som ikke fikk positiv test før de var i uke 8. Det var visst uvanlig, men mulig!

Krysser fingrene for at du tester positivt om noen dager!!!

Back
Topp