Tror snuppa blir klatrer!

sørlandsbaby

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Ho har i løpet av de siste 2-3 dagene blitt helt EKSTREM til å klatre på ting[&:][8D]
Klatrer opp på spisestolen sin, og skriker når ho blir stående å ikke kommer seg ned!
Prøver å klatre opp på kjøkkenet sitt, på spisestuestolene osv[8|]

Hvis ikke jenta snart detter og slår seg, vil jeg kalle det et mirakel[8D]

Noen flere med klatremus i hus?[:D]

Opp opp opp på det som kan klatres på her også [8D] men heldigvis er det ikke så mye hun kommer seg opp på enda og hun klarer å komme seg greit ned igjen også. Bare ett svalestup i går [8D]

Veldig klatrer her!!! Fått beskjed fra barnehagen at han er helt ekstrem med klatringen sin[:D]
Han klatrer opp i alle skuffer, kommer seg fint ut av igjen også [:)] Opp på spisestolen sin og prøver å komme videre opp på spisebordet..
Hadde en ikea pappkasse her i stuen og da klartet han oppi den og videre over i en kasse som sto ved siden av den igjen. hehe. Han ELSKER å klatre! [:D]

Klatremus her også. Klatrer opp på alt som kan klatres på. Begynner å få ganske så bra kontroll, så har roet meg litt og lar henne "tildels" klatre i vei... om det ikke ser veldig skummelt ut da.

ORIGINAL: Vildet

Klatremus her også. Klatrer opp på alt som kan klatres på. Begynner å få ganske så bra kontroll, så har roet meg litt og lar henne "tildels" klatre i vei... om det ikke ser veldig skummelt ut da.

Hehe. slik er jeg blitt også [:)] Han faller aldri ned når han klatrer [:)] *bank i bordet!*

Back
Topp