Tror småen har feil tak

caracara

Forumet er livet
Når han drikker så blir det så mye søl, det kan nesten sprute fra munnviken. Når jeg prøver å legge sjela i å få han til å ta et godt tak, kan det nesten være helt tørt på kluten. Tingen er at han ikke har det store gapet så ofte, at jeg får omskolert han. Blir jo bare sint om jeg prøver for lenge... Han får jo i seg melk, da 8)

Sånn har vi hatt det litt her også, først blitt god på godt tak de siste dagene. Mest slit når ho spiser i halvsøvne (noe hun gjør titt...).

Her hadde jeg problemer med eldstemann da jeg ammet han, viste seg å være et stramt tungebånd som var årsaken til det dårlige taket her, verdt å sjekke da det lar seg fikse veldig lett når de enda er så små.

Her hadde jeg problemer med eldstemann da jeg ammet han, viste seg å være et stramt tungebånd som var årsaken til det dårlige taket her, verdt å sjekke da det lar seg fikse veldig lett når de enda er så små.
Hvem sjekker det da? :) tror det kan være dårlig innøving fra min side også :P lot han få ta det taket han ville da brystvortene var såre og ømme sånn at jeg skulle slippe å ta han av og på så mange ganger :P

Hvem sjekker det da? :) tror det kan være dårlig innøving fra min side også :p lot han få ta det taket han ville da brystvortene var såre og ømme sånn at jeg skulle slippe å ta han av og på så mange ganger :p

Her var det barnelegen på sykehuset som sjekket det, men vil tro fastlegen eller noen på helsestasjonen kan sjekke det. Vet jo ikke hvor du bor, men hvis det finnes en ammepoliklinikk i nærheten ville jeg tatt kontakt til den, der kan de sjekke det og veilede hvis det er andre ting som er årsaken også.

Hvem sjekker det da? :) tror det kan være dårlig innøving fra min side også :P lot han få ta det taket han ville da brystvortene var såre og ømme sånn at jeg skulle slippe å ta han av og på så mange ganger :P
Helsesøster vi kunne uttale seg-og si om du bør ta det med lege;-)

Back
Topp