Tror sambo har en dårlig dag!!!

Og så påstår mannfolka at det bare er vi som tolker ting i verste mening?!?[8D]

Hihi...
Er sånt min mann kunne funne på å bli skikkelig sur for.. hehe..
skrev en gang på FB at det skulle fulgt med bruksanvisning til mennene men den tålte an vist ikke.. haha..

ORIGINAL: Lissyjane

*Fnis* hahahahaha sorry meg altså! [:D]

Har du lest den?

Må bare riste på hode jeg hehe...

Haaha..hårsår ja..[:)]

[8D]

Godt dere er enige med meg.

Den statusen ska få stå der til han selv blir flau og ber meg ta den vekk hihi [:D]

Jeg må jo legge til at vi aldri krangler , så jeg synes dette er litt søtt , ja jeg er rar [8D]

ja du får spare den så han ser.

får trøste deg med at han rydder, he-he[:D]

haha:P

merker jeg skulle likt å lest det:P

tydeligvis vanlig emd å bli så sint at man ikke tenker klart, også føle DUM etterpå:P Ja ta vare på statusen du.

ORIGINAL: munter

ja du får spare den så han ser.

får trøste deg med at han rydder, he-he[:D]

[:D]

(Åsså syns jeg du kan legge den ut her så vi som ikke har deg som venn også kan få lese[8D])

ORIGINAL: CharterHedda

haha:P

merker jeg skulle likt å lest det:P

tydeligvis vanlig emd å bli så sint at man ikke tenker klart, også føle DUM etterpå:P Ja ta vare på statusen du.

Han har slettet svarene sine så jeg har slettet statusen.

Jeg har tatt det opp med han og han er ganske stum , for han innser jo hvor barnslig og dumt det er å starte en krangel på fb.
Jeg sa også at jeg synes det er fryktelig dårlig av han å hele tiden gi meg dårlig samvittighet ovenfor han og Daniel for at jeg har vert sengeliggende i 3 uker syk. Og er et slag under belte stede å skrive "Ellers hadde ikke bonusbarnet mitt blitt tatt vare på" . Nei selvfølgelig jeg hadde forsømt han. Hadde ikke han tatt seg av Daniel så hadde selvfølgelig familien min stilt opp.

hehe da tror jeg at jeg hadde fyrt oppunder med å forandre statusen til: "hmm.. lurer på om jeg må løpe til butikken for å kjøpe inn binn/tamponger til gubben"

Back
Topp