Tror og håper at jeg skal flytte inn her

lille_mjau

Gift med forumet
Augustlykke 2015
Jeg har testet meg halvt ihjel. Svake positive svar fra billigtest og litt sterkere positiv på clearblue pluss. Men negativ hos legen forje uke!! Men har testet hver morgen og fått avklart positiv. Aner ikke når ikm er, så jeg bare tester i blinde ;)
fbcf2fd66236e06d12b12d107fe5dd12

Lit uklart bilde, men synes jeg ser en strek ja! Gratulerer :)

Jeg har testet meg halvt ihjel. Svake positive svar fra billigtest og litt sterkere positiv på clearblue pluss. Men negativ hos legen forje uke!! Men har testet hver morgen og fått avklart positiv. Aner ikke når ikm er, så jeg bare tester i blinde ;)
fbcf2fd66236e06d12b12d107fe5dd12
Hei du! Kjekt å se deg igjen her! Trur du bur teste med en CB digital :) CB pluss har vel en tendens å gi falsk resultat?

Ja, digital er bedre :)

Jeg stoler ikke på svake resultater ved CBplus. Har blitt skuffa i utallige sykluser :/ om du får synlig strek på strimmeltester så er du nok gravid <3 men bruk en digital for å avklare det helt :)

Jeg skal til lege i morgen for å be om blodprøve :) så må jeg vel tilbake etter noen dager for å se om hcg øker ^^

Jeg stoler ikke på svake resultater ved CBplus. Har blitt skuffa i utallige sykluser :/ om du får synlig strek på strimmeltester så er du nok gravid <3 men bruk en digital for å avklare det helt :)

De jeg får på strips er veldig svake, men rosa. Og jeg kan jo ikke få skyggestrek på alle tester jeg har tatt?

De jeg får på strips er veldig svake, men rosa. Og jeg kan jo ikke få skyggestrek på alle tester jeg har tatt?
Så lenge de er synlige og rosa så er det HCG tilstede :) så da er det nok graviditet på gang! Sjøl så har jeg hatt veldig mange skyggestreker på strips og CB+. Men stripsene har jeg da måtte "myse" på.. Og de kommer gjerne etter 5 min :P

Har tatt blodprøve hos legen og venter på svar :)

Kor lang tid ta det?
Aner ikke :O han si ingenting om det, men at han skulle ringe meg. Så kanskje noen andre her inne som er klokere enn meg?

Tok foresten en ny cb pluss og strimmeltest. Begge viste svak positiv, så håper at blodprøven kommer tilbake positiv :)

Får svar i morgen sa de på legekontoret :) lenge til i morgen. Testet meg igjen klokka 12 og den er like sterk som morgen urinen i går. Så det er et godt tegn. ^^

Måtte plutselig tenkte på det, veit eksen din om ny svangerskap? Har dokke da nettop gått fra hverandre? Sorry, bare nysgjerrig :)

Måtte plutselig tenkte på det, veit eksen din om ny svangerskap? Har dokke da nettop gått fra hverandre? Sorry, bare nysgjerrig :)
Han vet ingenting. Så gruer meg veldig til å fortelle han dette. Ble slutt i mai, men vi har fortsatt å hatt sex med hverandre :P

Får jeg spørre hvorfor du testet etter graviditet før forventet mens (siden du ikke visste når IKM er?), om dere ikke er sammen og aktivt prøver å få en ny verdensborger? :) Tenker jo automatisk at den ene her har hatt ønske om et nytt barn, uten at den andre helt er klar over det :bag: men det er jo klart en urettferdig tanke om det overhode ikke er problemstillingen! :oops:

Har ikke prøvd å få barn. Men fikk symptomer tidlig (fikk de samme symptomene som de andre graviditetene mine) ifølge womanlog og pillebrettet jeg gikk på så skulle jeg hatt mensen forje uke. Testet før dette. Ingen av oss har egentlig hatt et ønske om et til barn, men blir det slik så er barnet hjertelig velkommen hos meg ihvertfall.

Back
Topp