Tror navnet er i boks..

**entil**

Glad i forumet
Hva syns dere om navnet Emma Alina eller Emma Alida (Alida er oppkalling etter min bestemor) [:)]

Jeg synes Emma Alida klinger bedre enn Emma Alina, det siste er litt tyngre å si. Kjempefint navn:)

ORIGINAL: Pastell

Jeg synes Emma Alida klinger bedre enn Emma Alina, det siste er litt tyngre å si. Kjempefint navn:)

Takk[:)] Tror det er ei som kommer til å blomstre den dagen hun får vite at vi skal kalle opp etter henne[;)][:D]

Likte Emma Alida [:)]  Det var utrolig søtt [:D]

jeg digger emma alida :)

Emma Alida likte jeg best

sign

ORIGINAL: bessy

Likte Emma Alida [:)]  Det var utrolig søtt [:D]

Signerer denne[:D]

Hehe, takk alle sammen! Det hadde jeg ikke trodd! [:D]

ORIGINAL: Pastell

Signerer denne

ORIGINAL: Bertah

Er det bare meg som synes Emma Alina???
Det synes jeg i allefall [:D]

jeg og likte egentlig det best men med tanke på bestemoren din hadde jeg gått for Alida som og var veldig fint[:)]

ORIGINAL: Pjusii

Emma Alida [:D]

Har du fortalt bestemoren at hun blir oppkalt etter henne? Hvordan reagerte hun?

Jeg har ikke fortalt det enda, men regner med hun kommer til å glise fra øre til øre![:D] Hun har sagt i så mange år at hun virkelig håper noen vil kalle opp etter henne... Men til nå har ingen gjort det..
Hun blir nok kjempeglad[:D]

jeg likte emma alida best. men nå har jo jeg en liten "ting" for det navnet. kjenner en liten jente som heter det, og ho er bare sååå kjønn.

Back
Topp