Tror minsten har fått vannkopper:(

Bringebær

Gift med forumet
Eldstejenta har akkurat hatt det, og lurer på om ikke minstemann har fått det. Han har fått en del store røde prikke som jeg syns det er blemmer i:( Men han virker foreløpig ikke plaget. Han blir 6 uker på tirsdag.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Melkeutslett?

Men om det skulle være vannkopper, er det vel tvilsomt at han blir veldig plaget.

Krysser fingrene for at han slipper, da. Blir vel ikke immun så tidlig tror jeg, så lite vits;-)

Nei ikke melkeutslett. Ser ut som vannkopper. Er kommet en del flere også nå. Ja han får det vell igjen da:( nei han virker ikke syk eller plaget med det.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Nei ikke melkeutslett. Ser ut som vannkopper. Er kommet en del flere også nå. Ja han får det vell igjen da:( nei han virker ikke syk eller plaget med det.

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013
Du kan jo håpe han blir immun? Så er dere ferdige med det;-) *krysser fingrene*

huff.... ja vi har og vannkopper i hus. ppden er snart frisk, bare et par somikke er helt uttørket. så tipper d blir barnehage hvertfall på onsdag. så da gjenstår d å semom eldste og yngste får det. snuppa mi er akkurat 5 uker, så da blir hun vel 6 uker til hun får det. :-( Har hanmange prikker på kroppen. Har han feber? Huff jeg håper så hun slipper. Håper eldste slipper og. Kjenner jeg er lei av å sitte inne nå jeg, og hun vil jo da fåmså mye fravær fra skolen. Nei det er best at de får det i barnehagealderen.... Krysser fingre for at minsten din ikke blir plaget, og at han blir imun!

huff.... ja vi har og vannkopper i hus. ppden er snart frisk, bare et par somikke er helt uttørket. så tipper d blir barnehage hvertfall på onsdag. så da gjenstår d å semom eldste og yngste får det. snuppa mi er akkurat 5 uker, så da blir hun vel 6 uker til hun får det. :-( Har hanmange prikker på kroppen. Har han feber? Huff jeg håper så hun slipper. Håper eldste slipper og. Kjenner jeg er lei av å sitte inne nå jeg, og hun vil jo da fåmså mye fravær fra skolen. Nei det er best at de får det i barnehagealderen.... Krysser fingre for at minsten din ikke blir plaget, og at han blir imun!
Begynner å komme en del prikker nå. Nei ingen feber. Ser ikke ut som han foreløpig er plaget med det. Ja hvis ikke eldste din har hatt det enda hadde det vell vært det beste hvis ho fikk det nå, så ho ikke får det senere! Regner med mellomste også får det nå snart da. Men er jo ikke sikkert.
Får uansett håpe at de forsvinner fort igjen:)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

ja like greit ho får det nå. Men håper jo i det lengste at hun kanskje harchatt det,sånn uten at vi har oppdaga det.... Hører jo om de som ikke harvoppdaga atvde har hatt det.... Men det er nok bare ønsketenkning... Kan nok bare vente på de prikkene.

Back
Topp