Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan jo håpe han blir immun? Så er dere ferdige med det;-) *krysser fingrene*Nei ikke melkeutslett. Ser ut som vannkopper. Er kommet en del flere også nå. Ja han får det vell igjen danei han virker ikke syk eller plaget med det.
Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013
Begynner å komme en del prikker nå. Nei ingen feber. Ser ikke ut som han foreløpig er plaget med det. Ja hvis ikke eldste din har hatt det enda hadde det vell vært det beste hvis ho fikk det nå, så ho ikke får det senere! Regner med mellomste også får det nå snart da. Men er jo ikke sikkert.huff.... ja vi har og vannkopper i hus. ppden er snart frisk, bare et par somikke er helt uttørket. så tipper d blir barnehage hvertfall på onsdag. så da gjenstår d å semom eldste og yngste får det. snuppa mi er akkurat 5 uker, så da blir hun vel 6 uker til hun får det. :-( Har hanmange prikker på kroppen. Har han feber? Huff jeg håper så hun slipper. Håper eldste slipper og. Kjenner jeg er lei av å sitte inne nå jeg, og hun vil jo da fåmså mye fravær fra skolen. Nei det er best at de får det i barnehagealderen.... Krysser fingre for at minsten din ikke blir plaget, og at han blir imun!