Tror kanskje jeg kan snike meg inn her? hjelp? =)

Schnuffy

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Hei og hå!

Jeg mistet min baby i 18 uke (fosteret var 15). "fødte" det ut og alt kom ut. Nå har det gått over en måned og jeg ser svake streker på graviditetstesten min! :D:D Kan jeg være gravid på nytt?

Har lagt ved testen. Hva tror dere?
 

Vedlegg

  • 1926172_10151956927910911_2073099484_o.jpg
    1926172_10151956927910911_2073099484_o.jpg
    172,1 KB · Visninger: 49
Har du fått helt blanke tester i mellomtiden? Tok en mnd fra jeg mistet til jeg fikk blanke tester, og jeg var kortere på vei enn deg (føler meg veldig kjipt som skriver dette men...)

Forøvrig: Har hørt noen snakke om skyggestrek med billigtester, men det har jeg aldri fått, får derimot sånne der streker (først over tiden, så tidligere og tidligere) når jeg er tidliggravid.
Så hvis det ikke henger igjen fra siste graviditet ser det bra ut :) Krysser fingre :)
 
Jeg skjønner:) jeg har nemlig hatt eggløsning og uten å tenke så mye over det har jeg fått veldig ømme brøst og er kanon trøtt. Kan selvfølgelig være mensen som er på vei. Men håper ikke det :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hvis du vet du har hatt eggløsning er ikke det et tegn på at hcg'en har forsvunnet fra kroppen? Isåfall et det jo bare å gratulere :)
 
Jeg tør liksom ikke helt å tro på det enda. Kanskje burde ta flere tester om noen dager. Men hva er en skyggestrek?:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Åh så spennende! Håper testene dine blir sterkere og at du er gravid påny!!:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Tusen takk :) er så spent :)


Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Mine streker er like svak så vi får håpe det ikke er noe skyggestreker? Har ik Hørt om der.. Men krysser fingrer :))))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åååå så gøy!:) gleder meg masse til å høre hva som skjer! Når skal du teste igen?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vet ikke :) når skal du?? :)) trur eg må vente noen dager? Vist eg klarer :))


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her. :) korsn tesr bruka du? Har inntrykk av at clear blue testan gir fortere og tydeligere resultat enn stripsene:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Eg har sånne strips så deg :) er på jobb på båt og skal være her 14 dager til, har to tester med meg.. Så må spare de litt :) vet ikke helt Kordan eg skal gjøre det :) men du har jo mulighet å få tak i en clearblue test da :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De sier vel at det blir klarer svar om du tar testene på morgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De sier vel at det blir klarer svar om du tar testene på morgen:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja morgenurin er det beste. Vel lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det går :) er du sein med mens?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Med deg også :) Den skulle kommet igår så er ikke så lenge siden..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så utrolig trist at du mistet babyen din:( Håper det går bra med deg/dere og at du blir raskt gravid, dersom du ikke er det nå:)
 
Tusen takk utålmodig..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Ble dessverre ingenting denne måneden. :( Det positive var dog at jeg endelig fikk mensen tilbake og dermed lettere kan følge med i syklusen min :D Lykke til alle dere andre! TUPPIS, hvordan gikk det med deg? :D:D
 
Ønsker deg masse lykke til videre! Håper en ny spire sitter fort igjen for deg!:)
 
Back
Topp