Tror kanskje jeg hører til her... *svak svak strek*

sukkersøtdetermeg

Glad i forumet
Fikk svak svak strek i går og i for gårs... har ikke våget å teste i dag, tenkte å vente til i morgen igjen. Siden hcg nivået skal stige annenhver dag eller noe sånt??

Da har jeg vel evnt. termin 17 sept, håper jeg får være her med dere ;-)
 
Stemmer nok det at hCG-nivået stiger annen hver dag, er iallefall det jeg har lest :) En regel jeg har lest inne på Før Svangerskapet er at "en strek er en strek", så jeg gratulerer deg jeg og ønsker deg velkommen i klubben :)
 
Ja de sier noe som annen hver til hver tredje dag stiger hcg., jeg har nå 4 svake streker på 3 dager..mn blir ny test på søndag! Lykke til! det sies strek er strek ;) håper det er korrekt :) ***gratulerer*** (sniker inn en liten)
 
hvisker gratulerer:) en strek er en strek:)

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3
 
får nesten tårer i øyene her, nå vil jeg jo bare enda mer når jeg mottar gratulasjoner... håper håper det er noe der inne. Jeg vil være her med dere.
 
Jeg testa negativt en dag men dagen etter var den svaaak positiv så er sikkert sterkere strek idag om du tester :)
 
Gratulerer:)
 
Så spennende :) Gratulerer <3
 
Gratulerer, og velkommen hit :)
 
gratulerer:)
 
grattis:)
 
Grattis :)
 
Få se bilde da :) elsker å se og tyde tester :p
 
Gratulerer og velkommen hit :)

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk 2
 
Fikk svak svak strek i går og i for gårs... har ikke våget å teste i dag, tenkte å vente til i morgen igjen. Siden hcg nivået skal stige annenhver dag eller noe sånt??

Da har jeg vel evnt. termin 17 sept, håper jeg får være her med dere ;-)

Jeg også testet svaaaaak i dag.... Får heller ikke testet før mandag igjen! Veldig spent! :D
 
Back
Topp