tror kansje vi er lit sprø :)

bondekone

Forumet er livet
Her sitter vi nå å planlegger at vi ska dra på hytta på eftaen 17mai
Årsaken er at her vi bor så er så og si all feiring over når en har passert 15 tiden på dagen. Så ta tenkte vi at vi like gjerne kunne kaste oss i bilen og være på hytta i en lang helg.
Svigermor lurte om det hadde klikket helt for oss når vi sa hva vi hadde tenkt til

Det høres jo veldig herlig ut =) 
Kunne gjort det samme vi, om snøen var borte inn til hytta!

Dere er gærne!!

tror kanskje dere er litt lure jeg. Hadde jeg hatt mulighet hadde jeg gjort akkurat det samme. Hva i alle dager skal man sitte hjemme og sture på 17.mai kvelden....skal jeg dra den lenger??? Det er jo for å feire Norge vi har denne dagen, da må vell ut i naturen være det beste stedet å feire..

Egentlig hadde vi tenkt å feire hele 17. mai på hytta faktisk, men så ble jeg desverre valgt inn i hovedkommiteen... Kjør på hytte og kos dere.

Ser ikke problemet med det, meningen med 17 mai er å kose seg, både store og små så hvorfor ikke kose seg på hytta

Rebecca85 skrev:
Ser ikke problemet med det, meningen med 17 mai er å kose seg, både store og små så hvorfor ikke kose seg på hytta

høres hææææli ut!

er som mannen her sier at det er vel første lang helgen på lenge han kommer til å ha til han er innkjørt inn i den nye jobben som han starter med den 21mai
Så tror han kan ha det litt godt å komme seg bort
Samtidig så storkoser ungene seg der

Back
Topp