tror kansje at jeg mister nå

jeg har vondt nederst i magen...litt spredd men av og til i venstre side.men det er ikke konstant vondt så da håper jeg på det beste[:)] Hørest no heilt forferdelig ut at egglederen kan sprekke...

men i natt trudde jeg at jeg skulle dø men har ikke fått det igjen på samme måte[8|]

ja det hjelper veldig å høre hvordan dere som har hatt det har opplevd det...så tusen takk for det[:)]

ja for det er ekstremt vondt alså.. hos meg satt oså egget seg fast i venstre eggleder... og jeg hadde sykt vondt i den siden!!! Og det var ikke sånn at jeg kanskje trodde det var over eller at jeg på noen måte trodde det  ville gå bra... for med de smertene der visste jeg at ting ikke var som det skulle!! Så om du har vondt i magen litt over alt er det helt normalt[:D] hart masse mens smerter jeg også nå... og de er streke av og til, veldig sterke men jeg vet det er normalt så engste meg ikke for det!! Tror egentlig du kan slappe av.. det er nok bare vokse smerter [:D]

ORIGINAL: Bertah

ORIGINAL: connie83

ja for det er ekstremt vondt alså.. hos meg satt oså egget seg fast i venstre eggleder... og jeg hadde sykt vondt i den siden!!! Og det var ikke sånn at jeg kanskje trodde det var over eller at jeg på noen måte trodde det  ville gå bra... for med de smertene der visste jeg at ting ikke var som det skulle!! Så om du har vondt i magen litt over alt er det helt normalt[:D] hart masse mens smerter jeg også nå... og de er streke av og til, veldig sterke men jeg vet det er normalt så engste meg ikke for det!! Tror egentlig du kan slappe av.. det er nok bare vokse smerter [:D]

Måtte du fjerne egglederen??

Håp på det beste;) Det gjør jeg nå. Livredd for at det skal skje igjen

nei jeg slapp det heldigvis.. de ville ikke pga alderen.. men  opererte og egglederne mine er skadet.. så jeg fikk beskje om at jeg aldri vile få barn naturlig mer!! Ingen av de 2 er som de skal!!

ja jeg håper det bare er voksesmerter,har vært gravid før men tok abort i uke 9. (var bare 17 år og akkurat fått meg kjæreste) men den gangen merket jeg ingenting. Dei på sykehuset sa at det kunne være luftsmerter det jeg hadde i natt men det var vell litt langt nede i magen for å være det men jeg håper og tror det bare er voksesmerter.Ingenting jeg kan gjøre fra eller til uansett ,selv om man blir veldig bekymret..vil jo så gjerne beholde spiren vår[:)]

ORIGINAL: mammaca17januar

ja jeg håper det bare er voksesmerter,har vært gravid før men tok abort i uke 9. (var bare 17 år og akkurat fått meg kjæreste) men den gangen merket jeg ingenting. Dei på sykehuset sa at det kunne være luftsmerter det jeg hadde i natt men det var vell litt langt nede i magen for å være det men jeg håper og tror det bare er voksesmerter.Ingenting jeg kan gjøre fra eller til uansett ,selv om man blir veldig bekymret..vil jo så gjerne beholde spiren vår[:)]

nei men alle svangwerskap er forskjellig uansett [;)] det her er ikke likt på noe måte enda som da jeg gikk med emilia [:D] krysser fingerne for deg.. alt går nok bra skal du se

Masse lykke til..håper det går fint med deg og den lille! [:)]

Back
Topp