Tror kankje det er en liten Tingeling i magen min :)

Tamera1985

Betatt av forumet
Det er fordi dette svangerskapet er helt ulikt mitt første...
Med min sønn hadde jeg ingen symtomer i det hele tatt,ingen rare matlyster, null kvalme, ja absolutt ingenting..
Men nå... jeg er så forbaska kvalm, plutselig svimmel, litt ømme bryster, å må på do heeeeele tiden...
Noen andre som har det lignene???

Har mye av de samme symptomene som du nevner der ja, men det hadde jeg de forrige to svangerskapene mine også. Er ikke så kjempekvalm, men generelt uggen - værst utover dagen egentlig. Jeg har så langt hatt veldig like starter på svangerskapene - som så langt har endt med ei jente, en gutt og en overraskelse (foreløbig) 
Blir spennende å se hva som skjuler seg i magene våre etter hvert!

Hehe jeg tenker omvendt! Hittil ingen symptomer bortsett fra mye følelser, men med sønnen min var jeg sykemeldt i 5 mnd pga kvalme, smerter osv.. Svangerskapet fra helvete hadde jeg da:) og sykemeldt fra uke 4 i jobben min i hj.sykepleien.. Ikke gøy..

samme her :) med førstemann merka jeg omtrent ikke at jeg var gravid engang ( bortsett fra bekkenløsning og stor mage)
men nå har jeg ALLE symptomer jeg kunne hatt :) har en liten mistanke om at det blir ei lita tutte denna gangen ja :)

Back
Topp