tror jeg våger å liste meg inn hit.

Novemberfrø❤️

Forelsket i forumet
Jeg testa positivt på lørdag. Aldri sett en test bli så fort positiv. ikke før har jeg tissa på den står det et kryss. Men har en sa bak meg så kommer nok til å henge litt til på fs. Og vi har prøvd en god stund. Kommer nok mer hit om en uke eller to.

Termin er foreløpig 18 januar <3 Begynner så smått å glede meg. (søstra mi er faktisk gravid hun også. kun 2 uker som skiller oss =D blir litt gøy å gå gravide samtidig)

Så vil jeg ellers bare Gratulere alle januarjentene 2012 =D de som sa verden skulle gå under da tar skammelig feil for vi skal søren meg få oppleve verdens underverk da!!emoticon

 
Jeg merker at jeg har litt den samme tanken - er litt redd for å bli altfor glad altfor tidlig!
Dette er min første graviditet, og vi har prøvd i ca et halvt år nå før det klaffet. (Egentlig bare 3 mnd, ettersom mannen er på sjøen annenhver mnd...)
Men forhåpentligvis vil alt gå supert og etter planen :D 

Jeg har ikke vært hos legen enda, men foreløpig har jeg termin 09.01.12.
(Så krysser jeg fingrene for at jeg ikke får et nyttårsbarn!)

Min søster er også gravid, men hun ligger 4 mnd foran meg ;)
Merker at jeg ikke helt vet hvor jeg skal finne ting helt på denne siden enda, men det hadde vært utrolig kjekt og spennende og komme i kontakt med jenter som har termin rundt samme tid. Lurer veldig på symptomer og hvordan andre har det!

Lykke til, og gratulerer så mye!
 
Så gøy!! Gratulerer så myeemoticon
 
mrria skrev:
Jeg merker at jeg har litt den samme tanken - er litt redd for å bli altfor glad altfor tidlig!
Dette er min første graviditet, og vi har prøvd i ca et halvt år nå før det klaffet. (Egentlig bare 3 mnd, ettersom mannen er på sjøen annenhver mnd...)
Men forhåpentligvis vil alt gå supert og etter planen :D 

Jeg har ikke vært hos legen enda, men foreløpig har jeg termin 09.01.12.
(Så krysser jeg fingrene for at jeg ikke får et nyttårsbarn!)

Min søster er også gravid, men hun ligger 4 mnd foran meg ;)
Merker at jeg ikke helt vet hvor jeg skal finne ting helt på denne siden enda, men det hadde vært utrolig kjekt og spennende og komme i kontakt med jenter som har termin rundt samme tid. Lurer veldig på symptomer og hvordan andre har det!

Lykke til, og gratulerer så mye!

Gratulerer så mye til deg også.
Jeg har kun vært en tur hos legen for å høre om jeg kunne fortsette på allergi og astma medisinene mine. Noe jeg heldigvis kunne :)

Jeg er nig på at det kan være godt å ha noen å snakke med som har termin ca samtidig. noen å sladre med. Jeg har jo FrkPedersen men hun hører til på desemper 2011 forumet ;) så hvis du har lyst så kan vi godt sladre litt vi to ;)

Du må bare spørr om symptomer vet du. Her i gården går det litt kvalme til alle døgnets tider :P Trett jah blir tidlig natt for å si det sånn. Jeg kjenner meg mer gravid en sist gang da jeg mista hadde jeg ingen gravid symptomer.
Men jeg sliter litt med angst nå spesielt til å miste igjen så håper å få aktiv sykemelding :) for å ikke bli stresset. Har nemlig begynt å blø i nesen en gang hver dag siden jeg fikk positiv test. Har hørt at det også er et symptom :P
har du noen symptomer da?

Lykke til =)
 
Uff, så ekkelt med neseblod da :( Håper det ordner seg når du får sykemelding og blir litt tryggere på at alt går bra!

Jeg har ikke så veeeldig mye symptomer enda, men jeg merker jo at jeg går rundt med en konstant dagen-derpå-følelse ;) Har en del murre-lyder i magen, og noe som kan minne om mens-smerter i tide og utide. Også ømme bryster da.. :p Så jo, det er vel kanskje en del symptomer likevel!

Det er i alle fall spennende å se hvordan både jeg og andre rundt de samme ukene forandrer seg med graviditeten - jeg er spent på å sammenligne og dele erfaringer! :)

Hvor gamle er dere forresten? Jeg er relativt ung med mine 22 år (blir 23 i August).
 
Jah er ikke så veldig herlig at det gjør noe. Ringte legen idag men hørte ikke noe tilbake så får vel ringe dem i morgen igjen og spørr. kjenner jeg blir småstressa av å måtte jobbe fult som før... Jobber du fult?

Det er jo bare en lettelse å ha litt symptomer føler meg mer trygg på at alt er som det skal være. Jeg tar foreløpig i mot alt som måtte komme med åpne armer. Har ventet på dette så lenge nå =)

Blir spennendes å se og høre hvordan vi og andre forandrer oss gjennom graviditeten :)

Jeg er 22 jeg også. fylte nå i april  =) sambo er 27.
 
Jeg har vikarjobb i en barnehage, men det blir ikke noe fulltid :) Studerer over nett ved siden av, men det kan jeg styre som jeg selv vil!

Kjenner nå at jeg har lyst å komme meg over 12 uker, slik at jeg kan ta det mer med ro og bare glede meg til resten av svangerskapet :D

Samboeren min er 25år, og vi er begge veldig klare og glade!
 
Hei hei!
Gratulerer og velkommen inn <3
Håper lille spiren gror seg GODT fast emoticon
 
Back
Topp