Tror jeg tissa på meg..

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Lille pleier å sparke veldig mye til blæra mi og det merker jeg jo såklart godt når jeg er tissetrengt, men når jeg skulle gå på do så var trusa mi helt våt kan det ha vært at jeg skvetta litt når han sparka?.. det er jo litt komisk å spørre om men jeg må bareemoticon

Hmmm... rart du ikke merket det da?

Det kan jo være fostervann også, så du får være litt obs....

Men merker under førkjølelse med hosting, og spark på en gang at det ikke er langt unna at jeg tisser på meg også :) 

Haha måtte bare le litt. Det har jeg gjort flere ganger, jeg forstår ingenting når det plutselig blir vått der nede ! Kjærsten driver og mobber i tillegg ¨ja det er bare å begynnde med tena lady nååå¨ !!! :)  - i en alder av 23 liksom... høhø :) Tror det er ganske normalt ! :) 

marley88 skrev:
Haha måtte bare le litt. Det har jeg gjort flere ganger, jeg forstår ingenting når det plutselig blir vått der nede ! Kjærsten driver og mobber i tillegg ¨ja det er bare å begynnde med tena lady nååå¨ !!! :)  - i en alder av 23 liksom... høhø :) Tror det er ganske normalt ! :) 

Men selfølgelig, visst du har mistanke om noe annet burde du heller ta en tlf til lege eller jordmor å høre om det kan være fostervann liksom ? :/ 

Haha! får da virkelig håpe jeg slipper det

marley88 skrev:

marley88 skrev:

Men selfølgelig, visst du har mistanke om noe annet burde du heller ta en tlf til lege eller jordmor å høre om det kan være fostervann liksom ? :/ 

Jeg hadde egentlig ingen mistanke om at det kan være fostervann, men jeg er selvfølgelig på vakt om det skulle komme masse plutselig.. vil helst unngå det for å si det sånn.

Håper heller jeg bare har skvetta litt i trusa eller at det kan være mer .. vannaktig utflod

Det aner jeg ikke, men jeg trodde ikke det var noe alvorlig hvertfall og det var det nok ikke

Back
Topp