Tror jeg tilhører her :)

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Etter jeg har fått positive tester veldig tidlig så en negativ digital så plutselig var begge testene VELDIG positiv i dag mårrest!
Nesten så jeg ikke tørr tro det, usikker på om jeg har tatt feil av EL eller hva, men tror termindato er 13 juni.

Jeg er såå sykt glad :) jeg skulle egentlig ha i februar men jeg hadde en MA. Nå håper jeg denne sitter :)

Gleder meg til å bli kjent med alle her inne :)

Åh i følge appen min er jeg 7+1 i dag...
Kan hende det er feil på appen din. Jeg har to apper og Flo viser faktisk 1 uke før mye på vei selv om siste mens er registret riktig. Den teller også opp til dag 7 eks: 4+7 før den hopper rett til 5+1. Noe Gravid og barn appen ikke gjør..

Kan hende det er feil på appen din. Jeg har to apper og Flo viser faktisk 1 uke før mye på vei selv om siste mens er registret riktig. Den teller også opp til dag 7 eks: 4+7 før den hopper rett til 5+1. Noe Gravid og barn appen ikke gjør..
Aah ja det er Flo så da stemmmer det sikkert at den viser 1 uke for tidlig

Aah ja det er Flo så da stemmmer det sikkert at den viser 1 uke for tidlig

Velkommen [emoji3]

Lurer på om det var på den jeg måtte endre til å telle fullgåtte uker og ikke påbegynte [emoji6]

Takk alle sammen, jeg mistet som sagt i sommer så jeg er egentlig litt redd. Men håper TUL neste uke kan hjelpe meg og bli trygg hvis jeg får se ett hjerte som banker :)

Gratulerer så mye :Heartred

Back
Topp