Tror jeg takker for meg

Hmmmmmm

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Etter en liten uke med spotting og ett døgn med sterke murringer og noe friskt blod så tok jeg en test i dag tidlig. Den ble ikke som den skulle ut i fra hvor langt jeg er på vei så da er det nok over og ut denne gangen også. Tur til legen om en times tid for å ta blodprøve, men ser ikke helt poenget.

Jeg er så forbanna lei av dette! Det føles utrolig sårt og jeg føler meg rett og slett litt ubrukelig.

Masse lykke til alle dere andre :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff, så trist! Vet hvordan det er etter å ha vært uheldig noen ganger selv. Kan det være en ide med UL? Håper det ordner seg for deg!!

Sender varme tanker til deg! <3 håper at det likevel viser seg at ting er i orden. Lykke til med legetimen din

Så leit :( Håper alt er bra likevel. Lykke til hos legen.

Kjære deg, det er trist at du føler deg ubrukelig.
Det er kanskje fånyttes for meg å håpe alt er bra hvis du er sikker i din sak.
Likevel. gode tanker din vei *klem*

Huff, så trist. Ønsker deg alt godt videre, og håper spira sitter neste gang :(

Uff, trist :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trasig :( hvor langt er du på vei da?
Be om blodprøve av hormonnivåene dine slik at du vet om du trenger progesteron tilskudd neste graviditet..

Hvordan gikk det hos legen, kjære deg? <3

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for gode ord :-)

Var hos legen og tok blodprøve, inn og ta ny blodprøve på onsdag for å se om det er stigning. Tror dessverre ikke det.

Legen min forsøkte seg på en UL (ikke innvendig) men som hun sa så er det for tidlig pluss at jeg dessverre måtte tisse rett før timen min. Hadde visst hjulpet dersom blæra var full. Hun ringte også gyn.pol. på sykehuset men de ville ikke ha meg opp før det foreligger svar på blodprøvene. Men legen mistenker MA. Så hvis det er det så håper jeg at kroppen order opp selv ASAP. Hvis ikke blir det piller og alt det der. Hun snakket om å starte en utredning av meg for å se om jeg produserer ett eller annet stoff i blodet som støter bort spirene.

Var så lei meg at jeg tok meg en tur på XXL og G-max for å kjøpe meg det nye løpesko og det treningstøyet jeg har siklet på i evigheter. Alt for å tenke på noe annet. Svei av noen lapper for å si det sånn! Så da ble det en lang spasertur langs elva i ettermiddag. Gruer meg til natta for gubben jobber døgn på ambulansen og da må jeg sove alene :-(

Men igjen, tusen takk for gode ord. Setter stor pris på det!

Så trist å lese:( håper det går bra med deg. Godt at legen vil utrede deg videre slik at det kan gå bedre neste gang:) masse lykke til fremover. Håper du har noen du kan snakke med om det ikveld.

Sender en varm klem til deg! Det treningstøyet var vel fortjent!

Krysser fingrene for deg! Har selv vært igjennom flere uker med blødninger, men spiren er fortsatt der :) har også lest at en graviditetstest kan bli negativ lengre ut i svangerskapet... Så det er fortsatt håp, håper blodprøvene viser stigning :)

Lykke til med prøvene. Høres ut som du har en god lege som følger deg opp. Stor klem.

Back
Topp