Tror jeg stryker med snart................

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
har en sønn som elsker og stå opp ca 04.30 HVER MORGEN ! :(
Mannen min kommer endelig til Norge i løpet av kort tid. Ca 1 uke regner jeg med.
Har vært alene med lillegutt i 2 mndr.

Og ca 2 ganger har han sovet til 06.30.......
Ingenting og gjøre med det.. Han er jo så lykkelig og opplagt....Smiler og ler..
Verdens skjønneste... Men, kunne gjort hva som helst for og sove ut en morgen hehe...
Merker det er mest slitsomt, pga ryggen og at jeg sover så dårlig i tillegg ...
Snart er lille jenta her, så da blir det ennå mindre søvn:) Men, da er gubben her også, og han er så flink med barn....Hehe!

Dagens klage fra meg:)

Føler med deg!! Har en liten morgenfugl her også.. Selvom de er verdens største gleder jeg meg til de skjønner at det er digg å sove :p i tillegg er han turbo hele dagen, og det er også litt slitsomt for mor med bekkenløsning :/ neste uke skal pappa'n også ha ferie og så er det barnehage igjen! Wee :)

Hehe, ikke sant.. Helt turbo her også.. Skulle gjerne hatt litt av den energien der :)
Ja, det blir deilig når de endelig vil sove lenge på morgen.. Men, det er nok desverre noen år til :) Hehehe

Føler med degDet blir bedre dess eldre de blir! Har hatt mye søvnproblemer med yngste her. Så siste 2.5 årene har jeg sovet max 2 timer pr døgn. Først pga kiss/kidd ett år og skriking 20 timer i døgnet også at hu er kronisk syk og har slitt mye med smerter. Veldig avhengig av rutiner, og bryter man dem litt over 2 dager f.eks blir det problemer med søvnen med en gang. Da kan hu fint være våken fra 12 på natta til 6 på morran! Har vært utrolig hardt siden jeg da ikke kunne sove når hu da først sov, for da sto Mathea opp. ca halv 7! *klemmepå* 

Føler med degDet blir bedre dess eldre de blir! Har hatt mye søvnproblemer med yngste her. Så siste 2.5 årene har jeg sovet max 2 timer pr døgn. Først pga kiss/kidd ett år og skriking 20 timer i døgnet også at hu er kronisk syk og har slitt mye med smerter. Veldig avhengig av rutiner, og bryter man dem litt over 2 dager f.eks blir det problemer med søvnen med en gang. Da kan hu fint være våken fra 12 på natta til 6 på morran! Har vært utrolig hardt siden jeg da ikke kunne sove når hu da først sov, for da sto Mathea opp. ca halv 7! *klemmepå* 

mammatil2prinsesser skrev:

Oi, da kan ikke jeg klage... Hehe, bare litt frustrert og hormonell :)
2 timer i løper av et døgn?!! Og du lever ? Da er du utrolig sterk og jeg beundrer deg virkelig ..... :)

Håper minstejenta er bedre nå da :)
Med skriking 20 timer i døgnet, tror jeg ihvertfall at jeg hadde stryki med :(

lennypenny skrev:

mammatil2prinsesser skrev:

Oi, da kan ikke jeg klage... Hehe, bare litt frustrert og hormonell :)
2 timer i løper av et døgn?!! Og du lever ? Da er du utrolig sterk og jeg beundrer deg virkelig ..... :)

Håper minstejenta er bedre nå da :)
Med skriking 20 timer i døgnet, tror jeg ihvertfall at jeg hadde stryki med :(

Haha, var ett par ganger ell 3 da jeg lurte på om jeg snart blei sinnsyk, men man greier alt, det er jeg sikker på! Ja, altså sambo ekke mye tess på natta, så har i grunn tatt alle våkennetter selv. Har vært utrolig hardt, men heldig nå siden minsten sover natta igjennom som regel, om hu ikke er syk da. Og sambo er sykemeldt ennå ga brekt ben i foten, så han står som regel opp med jentene og jeg får ligge og sove litt lenger!

Snart kommer mannen din også får du litt herlig avlastningEr da lov og klage når man er sliten og søvn er noe alle har bruk for

Gullis! skrev:
Det hørtes slitsomt ut, for dere begge. Håper det snart kommer seg!

Takk :) ;)

Har ikke guttungen noen besteforeldre som kunne vært behjelpelig en helg eller noe slikt, sånn at du kunne fått sovet ut litt??

Nei :( Mamma bor i utlandet nå. Pappa jobber ekstremt mye.
Svigermor bor ikke i Norge .... Men, men:)
Det ordner seg:)

Back
Topp