Tror jeg sprekker

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Wææææ jeg tror jeg sprekker[emoji33][emoji85] Har spist hjemmelaga pizza og litt smågodt ikveld og nå ligger jeg som en ballong i sofaen me di luftsmertene[emoji324] Gleder meg og HÅPER disse luftplagene avtar snart[emoji849] Noen som vet når luftplager avtar?[emoji56]

Jeg sprekker fordi jeg snart spiser meg til døde -klarer ikke å stoppeeeeeeeee!!!!

Samme her! Ligger i fosterstilling hver kveld! Mener de ga seg rett før uke 20 forrige gang:/

Åh så godt å høre det er flere! Jeg var sikker på det bare var meg fordi jeg ikke klarer å stoppe å spise, og etterpå raper jeg og vrir meg i smerte :( men de siste dagene har jeg passa på å ikke spise for seint, ikke altfor tung mat, etc. Da har det gått bedre :-)

Aaah, samme her! Som en ballong hver kveld, og masse luftsmerter! Blir verre når jeg spiser mye, men er ganske ille når jeg bare spiser lite også. Eneste som hjelper er å gå tur synes jeg, men orker jo ikke det hele tida.. Gleder meg til det gir seg!

Godt å høre vi er flere i samma båt da[emoji23][emoji324] ble ekstra ille idag etter litt ekstra lørdagskos og godis[emoji85] ikke for det, jeg blir oppblåst av kun vann også i disse tider[emoji17] håper det værste gjir seg litt etterhvert.

Back
Topp