Tror jeg sprekker snart.....

-Lilletrille-

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Magen føles så sprengt for tiden. Og det gjør det ikke bedre at jeg har kynnere hele tiden :o
Andre enn meg som føler de snart sprekker ?? :P

JAAA!! hehe, kan ikke huske at magen var sååå stram før helt på slutten med de to andre.. Tror ikke magen har så mye mer å gå på snart :)

Heilt grusomt.. Sjønner ikkje hvordan det kan bli plass til noe større baby en det han allerede er.. Og fortsatt skal han vokse minst 10 cm.. Er drit vondt når eg har Kynnere og han ligge heilt ute i magen. Hadde sikkert ringt ambulanse om det var Nr 1. For det er like vondt som rier til tider :/ tisser hele dagen for det er så trangt om plassen :p og føler babyen hopper på blæra mi..

Japp de samma føler eg og. Fattar ikke att magen ska væxa mer i 11 uker till

Det føles fult ut der inne ja, spesielt når han ligger på tvers og sparker :o
Han kaver veldig der inne og da kjenner jeg knær og albuer som stikker meg overalt. Kan ikke skjønne hvordan det skal kjennes om 10 uker. :P

I dag har magen min kjentes ut som den har stått rett ut som en bordplate, så sprengt og stinn. Mini må ha ligget på en ny måte for det var helt annerledes liksom.

Magen er helt sprengt her også, helspent føler jeg. Har vært usikker på om det er en evigvarende kynner egentlig, for hele magen er steinhard, med noen opphold hvor magen faktisk er "myk" og jeg får puste litt. Er spent på hvordan dette skal gå videre :p

Ikke så sprengt, men på bare en liten uke nå så har magen poppa ut ! Hvor kom den ifra, og når ble den så stor ? Sikker på jeg ligger langtlangt over sfskjemaet nå :p

31+2 nå og magen er kjempe stram!! Hvis ikke strekk merkene kommer nå så skjønner jeg ingen ting! :)

Huff skjønner hva du mener. Min har jo faktisk begynt å sprekke nå :( fått endel strekkmerker :(

Jeg har perioder der den er "sprengt" Har en følelse av at kidden ligger med ryggen ut spenner fra i ryggmargen min :P
Da er magen stor og stram!

Ganske sprengt her i perioder også! Jordmor sa det var masse plass i magen, men det føles ikke helt sånn til tider :D

Fiffig at denne tråden dukket opp, for jeg satt akkurat og lurte på hvordan i all verden jeg skal overleve 10 uker til uten å sprekke....
Det er regelrett vondt, så stinn og sprekkeferdig føler jeg meg.

Back
Topp