Tror jeg sletter meg...

FancyPants

Forumet er livet
Ser ut som det har blitt den nye "in-tingen" denne uken. Og siden jeg ALLTID følger moten så må jo jeg også slette meg.

eller IKKE![:D]

ORIGINAL: fairy

Ser ut som det har blitt den nye "in-tingen" denne uken. Og siden jeg ALLTID følger moten så må jo jeg også slette meg.

eller IKKE![:D]

[8|]

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Hehe.. Gidder ikke slette meg, for de er ingen som kommer til å savne meg[8D]

hhihihi, sign

ORIGINAL: Hormonella Olsen

ORIGINAL: Lady m/ Baby

Hehe.. Gidder ikke slette meg, for de er ingen som kommer til å savne meg[8D]
HAHAHA[:D] signerer denne[:D]

signerer jeg å... [:D]

Syntes faktisk det er jævlig kjipt at folk sletter seg jeg. Det er jo en grunn for det!!

Og da tenker jeg ikke på for å slette gamle innlegg, bilder o.l.

Jeg har sagt hva jeg mener om saken i tråden til Lena_22, orker ikke gjenta alt her.
Syns ikke det er spesielt festlig at folk sletter seg og føler seg stygt behandlet jeg heller, men syns alt oppstyret rundt det er unødvendig.

Sorry, har ikke sett den tråden[:)] Men trist er det nå[:(]

Det er nok lettere for meg å være så "følelseskald" rundt dette, siden jeg ikke har vært her lenge nok til å ha knyttet meg til noen. Tror ikke at jeg kommer til å gjøre det heller. Men det er trist for alle dere som mister folk dere har begynt å se på som gode venner her inne.

ORIGINAL: fairy

Det er nok lettere for meg å være så "følelseskald" rundt dette, siden jeg ikke har vært her lenge nok til å ha knyttet meg til noen. Tror ikke at jeg kommer til å gjøre det heller. Men det er trist for alle dere som mister folk dere har begynt å se på som gode venner her inne.

Ja, jeg har vært her en evighet nå og blitt kjent med flere også i real life. Så dette er supertrist.

Back
Topp