Tror jeg opplever kjemisk

M40

Andre møte med forumet
Hei dere kloke,
Jeg har ikm i dag men har siden mandag testet positivt. På vanlig strimler fra make sure, de har hele tiden vært svært svake. Har også brukt rfsu early og de har blitt ganske sterke, men jeg tror det er en nedgang nå. Spes syns jeg make sure har blitt svakere også. Så jeg tenker jo at dette er en kjemisk. Bildet med to stk ser man en stigning fra en dag til annen, og den med en test tok jeg i går kveld. Ikke testet i dag, tenker å vente da jeg regner med at mensen kommer. Jeg syns d er rart at jeg er så kvalm og generelt føler meg gravid. Men det ser jo ikke bra ut på testene. Har noen av dere opplevd lignende?

Vedlegg

• IMG_1568.jpeg
    IMG_1568.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 71
  • IMG_1563.jpeg
    IMG_1563.jpeg
    112,9 KB · Visninger: 68
Hei dere kloke,
Jeg har ikm i dag men har siden mandag testet positivt. På vanlig strimler fra make sure, de har hele tiden vært svært svake. Har også brukt rfsu early og de har blitt ganske sterke, men jeg tror det er en nedgang nå. Spes syns jeg make sure har blitt svakere også. Så jeg tenker jo at dette er en kjemisk. Bildet med to stk ser man en stigning fra en dag til annen, og den med en test tok jeg i går kveld. Ikke testet i dag, tenker å vente da jeg regner med at mensen kommer. Jeg syns d er rart at jeg er så kvalm og generelt føler meg gravid. Men det ser jo ikke bra ut på testene. Har noen av dere opplevd lignende?
Ja jeg har opplevd det, kommer veldig ann på urinkonsentrasjon :Heartred Jeg fikk nedgang selv om jeg hadde holdt meg 2,5 time uten å drikke begge gangene, men siste gangen hadde jeg drukket en del før de 2,5 timene. Håper det er det samme for deg ❤️

Vil bare tipse deg om å spørre AI. Jeg har begynt med det og får veldig gode svar. Legger opp bilder av graviditetstester også, som AI analyserer. Lykke til, håper den sitter for deg! :smiley-angelic001

Back
Topp