Tror jeg mister :(

AdelinaL

Glad i forumet
Skal på UL idag da jeg har hatt sterke menssmerter i hele natt. I uken begynte det med blodtilblandet slim, piiiittelitt bare. Nå idag etter smertene i natt har blødningen blirr større. Som brun utflod. Gruer meg fælt til å gå på UL å se en liten som ikke lever lenger :( men det er bedre å vite det med sikkerhet...

Tviler på jeg er her lenger etter idag, så MASSE LYKKE TIL til dere andre! Kos dere med den lille i magen:)

Så triste nyheter. Godt du får oppfølging. Lykke til på ul i alle fall, håper de tar godt vare på deg.

Så trist... :( er så fælt med alle som mister for tiden... håper undersøkelsen går bra og at vi ser deg igjen, om ikke håper jeg spiren sitter så fort du er klar for det... stor stor klem

Tusen takk for støtte! Etter vi er ferdige me denne SA`en starter vi rett på igjen, og håper det går bedre neste gang ;)

Trist å høre! :( Det er absolutt bedre å vite enn å gå rundt å lure. Jeg fikk ikke noe rask ul i og med jeg ikke hadde kraftige blødninger eller annet som tydet på SA. Det var liksom ingen medisinsk grunn. Og med det er det så utrolig vondt å gå rundt med brun utflod som kommer og går uten å vite om dette er starten på noe eller om det er blant det folk sier er normalt. Man blir rett og slett gal! Så absolutt mye bedre å få vite enn å ikke vite. Da har man noe å forholde seg til enn å gå i berg- og dalbane humørmessig etter hvordan utfallet på doturen var. :(

Håper antagelsene er feil og at du blir gledelig overrasket på ul!! Så trist når dette skjer :( Lykke til og ta vare på deg selv!!

Håper antagelsene er feil og at du blir gledelig overrasket på ul!! Så trist når dette skjer :( Lykke til og ta vare på deg selv!!

Signerer! Lykke til i dag!

♡ september 2014 ♡

Huff da... Lykke til på ul. Håper at alt går bra selv om det ser mørkt ut... Ta godt vare på deg selv.

Masse lykke til!! :)

trist :(

<3

Back
Topp