Tror jeg mister.

Tro,håp,kjærlighet

Betatt av forumet
Jeg er redd jeg har eller holder på å miste spiren.
Jeg har i dag fått negativ RFSU teat, cb testen i går var positiv svak før streken forsvant etter rundt 30 minutter.
Har også to svake billigtester bak meg..

Idag våknet jeg opp til menssmerter, ingen blod til nå men fortsatt mens smerter.
De forsvinner når jeg beveger meg og kommer tilbake når jeg slapper av.
De er så pass sterke at jeg måtte ta en paracet.

Jeg er helt maktesløs her jeg sitter, forstår ingen verdens tint.
Jeg burde jo hatt positiv test etter jeg har fått svak pos på 3 tidligere?

Og disse smertene som kom i dag men nå er borte igjen..
Vet det er vanlig med murringer men dette var skikkelig mens smerte vondt..
Ja dagens utblåsning og bekymringer.

Så lenge du ikke blør sammen med smertene, så er du nok trygg.
Smertene kan komme av at livmoren strekker seg og vokser, kan  oppleves som vondt det også....

Prøv å slapp av. Masse lykke til :)

Off, det er fælt å ha slike følelser :(

Vet av erfaring at det er lettere å si dette enn å tenke det, men, det er ikke sikkert at det er noe galt på vei. Mange er plaget med menstruasjonssmerter i graviditeten, det kan være helt normalt. Jeg tok selv 3 tester i går, 2 Clearblue som var positive og så tok jeg en "billigtest" -den var faktisk negativ -virkelig ikke alltid til å forstå seg på disse testene :)

Håper smertene forsvinner, og du finner godt mot igjen! Stor klem til deg <3

8 første ukene hadde jeg så menssmerter at jeg trodde jeg skulle gå på veggen. Rev og slet i ryggen og kramper i magen. Har fortsatt dager eller timer en dag innimellom med dette. Prøv å slappe av og tenke positivt (fryktelig enkelt for meg å si..jeg vet ).

Krysser fingre og sender med en god klem

Takk for at dere prøver å berolige meg :)
Smertene gav seg nå etter jeg hadde vært på do, kan virke som de kommer av at magen er i ubalangse, har ikke vært skikkelig på do på en ukes tid nå, bare løs avføring og veldig veldig lite om gangen.

Tappen er ogås høyt oppe og lukket (hadde på hanske når jeg sjekket for å unngå bakterier ;) ) og det tar jeg som et godt tegn..

Siden testene har vært svakt positive så kan det godt være du får en negativ om du for eksempel har tisset tidligere på natta? Eller drukket mye forrige døgn? Jeg følger en blogg og de opplevde akkurat det samme, men neste dag var den enda sterkere..
Jeg har også måttet ta paracet.. Smertene kan være ganske intense og menssmerter er også vanlig.
Håper på det beste.. :) 

Sylvia80 skrev:
Siden testene har vært svakt positive så kan det godt være du får en negativ om du for eksempel har tisset tidligere på natta? Eller drukket mye forrige døgn? Jeg følger en blogg og de opplevde akkurat det samme, men neste dag var den enda sterkere..
Jeg har også måttet ta paracet.. Smertene kan være ganske intense og menssmerter er også vanlig.
Håper på det beste.. :) 

Jeg tisset vel siste gangen rundt klokken 2 i natt og tok testen litt over klokken 8.
Hadde drukket litt mer i går kveld men ikke de store megndene..
Jeg driver å skylder på at det er billigtester som er mest ømfintlige på meg  siden det er de som har vist sterkest strek :P
Eller at jeg produserer HCG ufattelig sent (noe som jo egentlig er bevis siden jeg først testet svakt 4-5 dager etter IKM :P )

nrå de gjelder testene så er de ugyldige 30 minutter etter du har tatt den så det skal du ikke bekymre deg for. har du positiv test så er den positiv... om du mister så vil testene ikke bli negativ før ettter mange dager..(syns å huske det var 2 uker, men ikke sikker)
mens smerter er helt normalt, livmora vokser.. jeg har mista 4 ganger tidligere og har ikke hatt vondt før jeg fikk blødninger..
krysser fingrene for at det går bra med deg :)

cowboylaila skrev:
nrå de gjelder testene så er de ugyldige 30 minutter etter du har tatt den så det skal du ikke bekymre deg for. har du positiv test så er den positiv... om du mister så vil testene ikke bli negativ før ettter mange dager..(syns å huske det var 2 uker, men ikke sikker)
mens smerter er helt normalt, livmora vokser.. jeg har mista 4 ganger tidligere og har ikke hatt vondt før jeg fikk blødninger..
krysser fingrene for at det går bra med deg :)

Takk for at du deler dine erfaringer :)
Smertene gav seg iløpet av morgenen heldigvis og i dag har jeg kun vært små kvalm av og til, og hatt stikkinger i brystene..
Fortsatt ingen blødning så jeg klapper meg selv snart på skulderen for at jeg er 5+2 om noen timer :)

Back
Topp