Tror jeg melder meg ut

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
av facebook-gruppen... Intressant å lese om alt som står der, men orker ikke å scrolle en hel kilometer for å lese igjennom oppdateringer på newsfeeden min... Oppdateringer fra vennene mine drukner jo bort. Håper folk gidder å dele ting her inne også, er jo koselig å følge dere!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg deler mer her inne enn der ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Har tenkt det samme som deg..

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Har også vurdert det samme, ettersom jeg får maaaange varsler på facebook hver gang jeg logger på, og må bla og bla for å finne vennene mine oppi alt. Men, alikevell er det noe med det å ha det så lett å tilgjengelig, haha!

Skulle vært en instilling som gjorde at man ikke fikk det opp i newsfeeden.. Er spesielt irriterende når man blir spammet ned av bildeutfordringene :p

Skulle vært en instilling som gjorde at man ikke fikk det opp i newsfeeden.. Er spesielt irriterende når man blir spammet ned av bildeutfordringene :p

Enig!

Jeg har slått av varsling på alt fra den gruppa, blir alt for mye.

Varslingen har jeg også slått av! Men det kommer fremdeles i newsfeeden hver gang det blir lagt ut et nytt innlegg der

Har slått av alle varslene jeg og, men innlegg dukker opp i newsfeeden min allikavel (ikke alle, men mange).. Finnes det noen måte å få fjernet det?

Har slått av alle varslene jeg og, men innlegg dukker opp i newsfeeden min allikavel (ikke alle, men mange).. Finnes det noen måte å få fjernet det?

De kan skjules

De kan skjules

Se der ja! Fikk det til når jeg gikk inn på face via nettleser i stedet for appen :)

Det finnes en sånn innstilling. . Er ikke på gruppa i det hele tatt jeg :p

Det finnes en sånn innstilling. . Er ikke på gruppa i det hele tatt jeg :p
Fant den, måtte bare få inn via nettleser i stedet for appen ;)

av facebook-gruppen... Intressant å lese om alt som står der, men orker ikke å scrolle en hel kilometer for å lese igjennom oppdateringer på newsfeeden min... Oppdateringer fra vennene mine drukner jo bort. Håper folk gidder å dele ting her inne også, er jo koselig å følge dere!

Går an å skjule og slå av alle varsler osv fra newsfeeden. Men det må gjøres fra nettleser ikke mobil/ap:)

Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14

Sniker fra januar...jeg gjorde det samme...av samme grunn :-)

Back
Topp