Helenej
Forelsket i forumet
Fikk vite at jeg var gravid i forrige uke
( med spiral) og har vært på Gyn i dag og tatt ultralyd, og der fant dem ingen spiral, men en sprellende liten en. 
Gynekologen sa at jeg var blitt gravid rett før spiralen ble satt inn, og at kroppen derfor har støtt den ut igjen.
Vi var egentlig ferdige med barn. Har 2 gutter, en på snart 7 og en på 16 måneder.

Fikk termin 9. januar, så da er jeg 16+3 i dag. Hehe. Føler at jeg har gått glipp av 1/3 av svangerskapet, men vi gleder oss til å bli trebarnsforeldre, selv om dette kom som et sjokk på oss.
Så da tilhører jeg denne gruppen jeg da...
( med spiral) og har vært på Gyn i dag og tatt ultralyd, og der fant dem ingen spiral, men en sprellende liten en. Gynekologen sa at jeg var blitt gravid rett før spiralen ble satt inn, og at kroppen derfor har støtt den ut igjen.
Vi var egentlig ferdige med barn. Har 2 gutter, en på snart 7 og en på 16 måneder.

Fikk termin 9. januar, så da er jeg 16+3 i dag. Hehe. Føler at jeg har gått glipp av 1/3 av svangerskapet, men vi gleder oss til å bli trebarnsforeldre, selv om dette kom som et sjokk på oss.
Så da tilhører jeg denne gruppen jeg da...
gratulerer!