Tror jeg må krype til korset nå...

ArendalsPia

Forelsket i forumet
Nå den siste tiden har jeg funnet ut at det blir en anelse tungt å jobbe, har begynt å gå endel vonde kynnere på jobb nå, samt at beina mine blir veldig håvne å utrolig vonde. Jeg jobber fulltid i en butikl der jeg går på betong gulv hele dagen, mye bøying å en tung jobb i utgangspunktet. Trives veldig godt i jobben, men nå vet jeg ikke om jeg orker det lengre. Kynnerne er veldig vonde å kommer i grunn veldig fort. Har hørt om at dette kan gi falske rier om man har det hele tiden.
Jobber dere fremdeles?
Jeg er nå i uke 29+2

Jeg skal begynne i neste uke etter hele 5 uker ferie.... Ila ferien har bekken latt høre fra seg, øm i mange muskelfester + korsrygg. Jobben er ikke fysisk krevende, så jeg tror det går bra.
Har 5 uker jobb igjen før permisjon.

Jeg jobber selv i butikk og måtte krype til korset for en stund siden og sykemelde meg 100%. Det er veldig tungt og jobbe i butikk, så forstår deg i såfall godt! Jeg hadde kynnere konstant på jobb. Og jm sa de kunne utvikle seg til rier om de påvirker livmorhalsen, men dette vet du jo ikke! Så er du sliten-ro ned. :-) du har en stund igjen enda!

Sku egentlig bynne på jobb på Mandag, men legen valgte å sykemelde meg pga vi har utagering der jeg jobber så trenger ikke utsette magen(meg) for slag og spark!

Her har arbeidsgiver søkt om 75% svangerskapspenger, da jeg ikke kan gå på jobb slik jeg vanligvis pleier grunnet ny bruker som utagerer. Kan dermed jobbe 25%, men ikke hørt noe fra arbeidsgiver enda. tehe:P
Da blir det i såfall apotekturer på meg, og hjemmebesøk hos brukere som bor utenfor boligen:)

Jeg jobber, men har en veldig fleksibel og lite tung jobb, så derfor går det veldig greit. Hadde jeg hatt din jobb hadde jeg nok måttet sykemelde meg, tror jeg, for får lett vonde kynnere og vann i kroppen har jeg nok av som gjør det ubehagelig..

I dag har jeg gått med kramper i beinet siden jeg begynte omtrent, vooondt! Endel stikking også i magen har jeg også hver dag, samt mye nedpress, å det er ikke behagelig.

I dag har jeg gått med kramper i beinet siden jeg begynte omtrent, vooondt! Endel stikking også i magen har jeg også hver dag, samt mye nedpress, å det er ikke behagelig.

Dette ville jeg ikke gått med dersom jeg var deg. Sykmeld deg den siste tiden du og det skal du ikke føle og kjenne på! Det er viktig at veslekroppen blir der inne lengst muilig og at du har overskuddet når fødselen er over :)

20130730_153949.jpg Litt ekkelt kanskje for dere som har fot forbi, men slik ser beina mine ut etter en dag på jobb. En anelse håven med andre ord, Å helt sinnsykt vondt! Har vanligvis veldig smale føtter... :p Begynte å bli så håvent på Lørdag, å har blitt sånn hver dag etter det...

Vis vedlegget 24184 Litt ekkelt kanskje for dere som har fot forbi, men slik ser beina mine ut etter en dag på jobb. En anelse håven med andre ord, Å helt sinnsykt vondt! Har vanligvis veldig smale føtter... :p Begynte å bli så håvent på Lørdag, å har blitt sånn hver dag etter det...
Du har vært hos legen eller ??! Kan da ikke være bra? Får du brukt sko?

Vis vedlegget 24184 Litt ekkelt kanskje for dere som har fot forbi, men slik ser beina mine ut etter en dag på jobb. En anelse håven med andre ord, Å helt sinnsykt vondt! Har vanligvis veldig smale føtter... :p Begynte å bli så håvent på Lørdag, å har blitt sånn hver dag etter det...

Eg trur du ska tenke på deg sjøl å krype te korset å sykemelde deg...
Det der sog ikkje bra ut....

Uff, det der så ikke bra ut! Tror nok sykemelding er det beste både for deg og den lille i magen :)
Håper legen finner ut av noe som kan hjelpe deg.

Ser jo ut som jeg har tråkket helt sinnsykt over! Får se hva legen sier i morgen, skal dit kl 9, så slipper å vente til langt på dag :-)

Oh my!! Har begynt å få sokkemerker, jeg også, altså, men DET DER!! Holy moly!!
Hva sa legen egentlig?

Du bør kjøpe deg støttestrømper fra apoteket og sitte med beina høyt da du har sjansen!!

Oj da, det så ikke godt ut. Jeg ville nok også satset på støttestrømper og en tur til legen. Er det kun bena som blir hovne eller??
Jeg jobbet fullt inntil for en uke siden, nå er jeg 50% sykmeldt og det hjelper veldig.. Husk at du må tenke på deg selv og babyen din først, det er aller viktigst nå.. Jobben kommer i andre rekke!
Lykke til :)

Oh my!! Har begynt å få sokkemerker, jeg også, altså, men DET DER!! Holy moly!!
Hva sa legen egentlig?

Ser ikke bra ut det der nei! Fikk ikke lov av legen å jobbe mer, så nå er jeg 100% sykmeldt. Har svangerskapsforgiftning, men i veldig liten grad, så fikk bare beskjed om å ta det helt med ro, å ikke stresse.

Back
Topp