Tror jeg må dra på apoteket i mårra

*Maya*

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Har ingen flere tester og jeg kjenner et digert behov for å ta flere bare for å være sikker :woot: En ny digital med ukeindikator for å se om den kanskje har gått fra 1-2 til 2-3 :happy: Lurer på når jeg skal slutte å sjekke med tester :rolleyes:
Er det flere som tester litt innimellom eller når stoppa dere med det? :dance008

Har ingen flere tester og jeg kjenner et digert behov for å ta flere bare for å være sikker :woot: En ny digital med ukeindikator for å se om den kanskje har gått fra 1-2 til 2-3 :happy: Lurer på når jeg skal slutte å sjekke med tester :rolleyes:
Er det flere som tester litt innimellom eller når stoppa dere med det? :dance008
Jeg har egentlig stoppa, dvs tok en tidligere i uka bare for å se :hilarious:
Mulig jeg tar en i morgen bare for å sjekke, har hatt så mye murringer i dag, men om det har gått galt, så har den aldri i verden sunket nok ennå, så det er egentlig bare tullete :hilarious:
Tok min siste digitale 5+0. Har en digital igjen, men den tenkte jeg å spare hvis det går galt, eller gi til svigerinna som også prøver :p

Tok min siste test igår 5+0, men lurer på om jeg skal kjøpe en liten pakke til med strimmeltester bare for å kunne se den fine sterke streken igjen :rolleyes:

Har tatt en test før jeg skulle si det til foreldrene mine, selvom jeg syns det er dumt:bag: men det er 1 uke siden. Og da var jeg 7 uker på vei, nå er 8. Er selvfølgelig fristet innimellom, men prøver å tenke at så lenge jeg ikke blør, eller har andre symptomer på SA så er jeg gravid. Og det hjelper litt :cat:

Skal også sies, at jeg har jo kjøpt inn ekstra tester i tilfellet jeg skulle føle behovet igjen og bare må teste:bag:

Har egentlig stoppa, men vurderer å kjøpe meg med ukeindikator for å få 3+

Fikk 2-3 igår, (4+3) og har en digital igjen. Tar den 5+2 og håper på 3+ :)

Har tatt test 2 gongar, men var til legen i går å fekk det konstantert med urinprøve og. Men er så dårlig at det egentlig ikkje er nåke tvil :dead::rolleyes:

Jeg slutta da jeg fikk 3+ på digital. Og så kom kvalmen noen dager senere, husker legen min sa det var det aller beste tegnet på graviditet :)

Har bare testet en gang. Har bilde av testen på tlf da. Jeg har mange symptomer så jeg tviler ikke, selv om jeg gjerne skulle sett den lille eller hørt hjertelyden alt. Det får bare vente... ukene går vel fort nok uansett. Svangerskapet kom litt brått på.

Back
Topp