Tror jeg kommer inn her jeg og sier hei jenter :)

dollyogdetresmå

Blir kjent med forumet
Hvertfall til vi vet om vi får positiv test i denne mnd eller ikke . Må jo ærlig innrømme at jeg er litt små redd for å bli gravid igjen men vet at en positiv test vil gjøre meg glad også da . Jeg skal i følge bv ha eggløsning på søndag så vi får sjå om det kanskje klaffer og om jeg kanskje tester positivt om 19 dager . Har hvertfall nok gravid tester i skapet som kan brukes 
 
Masse lykke til  har EL dagen etter meg du da, blir spennende å  følge med hvordan det går.. Jeg har kun 1 graviditetstest liggende, er litt som om jeg liksom skal spare den, he he. Håper bare jeg klarer å vente til rette dagen med å bruke den. Forrige mnd klarte jeg ikke å vente og testet dagen før TR dukket opp - noe jeg innerst inne egentlig visste. Hadde  bare sååå lyst å ta en test, lever jo i håpet, knis...Men har nok av EL tester da, he he, så den skal jeg ikke la passere denne gang. Snakk om planlegging, har gitt sambo klar beskjed om felles legging den neste uken. Ler meg ihel
 
Felles legging i neste uke ja he he, hadde jeg aldri fått mannen her i huset med på . Bare håper at jeg klarer å få han med meg i sengen en gang i den perioden hvor vi kanskje har flaks med å bli gravid . Forrige gang gikk det på eldste barnet våres sin 2 års dag og når jeg sier til han at han er flink å gjøre det til to års dager så vi får se hva som skjer til helgen . Sønnen våres blir 2 på fredag og jeg kan kanskje teste positiv fredagen jeg og datteren våres er i oslo, vi skal på disney on ice show i oslo spectrum, om 19 dager
 
he he, jeg er heldig med den felles leggingen denne gangen - jeg jobber døgn og nattevakter under EL og han begynner på jobb 06, så om vi skal ha noen sjans til å lykkes var dette eneste mulighet. Og han var ikke vanskelig å be heller, han er veldig klar for nr 2 og menn er vel generelt ikke vanskelige å få med på litt sengehygge? he he

Krysser fingrene for neste 2 årsdag hos dere da, spennende
 
Back
Topp