Tror jeg kjente spark i dag

Isis

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
det er jo tre, fire år siden jeg var gravid sist og da kom det sent og jeg kjente det ikke før jeg kjente det utenpå magen sist. Nå vet jeg jo litt mer hva jeg skal kjenne etter. Shit pomfritt, litt mer virkelig. 15+5

Så gøy, dette er mitt 3 barn, og lurer på om jeg kjente et lite minispark igår ( 13+3), men ikke sikker.

Så gøy, dette er mitt 3 barn, og lurer på om jeg kjente et lite minispark igår ( 13+3), men ikke sikker.

Jeg også! Er 13+2 i dag (ish). Kan ikke ha vært noe annet på akkurat det stedet! Kjente det enda tidligere sist svangerskap, men da var det bare som sommerfugelvinger.

Er 13+4 idag, føler tiden går så sent he he, gleder meg til mani ble er i tvil om det er spark lenger :)
Hehe skjønner hva du mener... glede meg til det meste fremover da det det snart blir masse mer synlige graviditets tegn hehe... ikke bare se bleik og feit ut liksom haha

Hehe skjønner hva du mener... glede meg til det meste fremover da det det snart blir masse mer synlige graviditets tegn hehe... ikke bare se bleik og feit ut liksom haha

Føler meg skikkelig som en dass om dagen, har ikke hatt sminke på meg siden jeg fikk positiv test. Går jo på endel kvalmestillende, orker ikke sminke meg rett og slett.
Gleder meg til ting blir bedre:)

Ååå jeg er 15+6 og kjenner ingenting!! Tror jeg. Hvertfall ikke kjent etter også følt noe. Misunnelig!

13+4 her ikke kjent noe annet enn luft enda. Men det Kan kjennes ut som sparkene som kom senere i forrige svangerskap. ☺️

Er 12+6 idag med barn nr 3, og jeg kjenner slik killing akkurat der hvor livmoren er, kjente det første gangen i uke 10, men da giddet jeg ikke å bry meg, men nå er jeg sikker på at det er den som turner der.

15+4. Har kjent bevegelse noen uker nå, men de siste dagene har det vært tydelige spark flere ganger om dagen [emoji173]️ Er så herlig å kjenne!

Ganske sikker på at jeg også har kjent lille noen ganger den siste uka nå ❤️ Er 13+6

Back
Topp