Hei dere
i går tror jeg at jeg kjente liv, jeg har tidligere kjent litt annen "aktivitet" i magen, som ikke er de typiske mage/tarm bevegelsene
og i går var det akkurat som om at noe fløt rundt inni magen og skvulpet borti, veldig vanskelig å forklare. Men jeg lå på magen i senga og kjente det lenge og "tydelig". Kan det være bebis jeg kjenner, er det mulig for førstegangs gravid i uke 16+0? Jeg fikk høre på ultralyd at morkaken lå på (bakre vegg?
)
Og, hvis det faktisk er bebis jeg kjenner, er det sånn at når man først begynner å kjenne noe så vil det merkes hver dag fremover? Jeg er så spent og syns det var et utrolig rart men samtidig vakkert øyeblikk og vil gjerne snart kjenne det igjen! Hilsen ei forvilla førstegangsgravid som lurer på alt mulig
i går tror jeg at jeg kjente liv, jeg har tidligere kjent litt annen "aktivitet" i magen, som ikke er de typiske mage/tarm bevegelsene
) Og, hvis det faktisk er bebis jeg kjenner, er det sånn at når man først begynner å kjenne noe så vil det merkes hver dag fremover? Jeg er så spent og syns det var et utrolig rart men samtidig vakkert øyeblikk og vil gjerne snart kjenne det igjen! Hilsen ei forvilla førstegangsgravid som lurer på alt mulig

jeg har kjent bevegelse inni magen en liten stund. Mener jeg har hørt at man skal kjenne daglig liv fra uke 28