Tror jeg kjenner bebyen

rosenjenta

Glad i forumet
Hei

Jeg kjenner liksom at det "presser på " i noen områder på magen av og til. Men vet ikke om det er babyen da....hehe. Jeg stopper liksom helt opp for å kjenne. Åhhhh gleder meg til at jeg kjenner babyen mye. Spennende tid dette ja. Noen andre som kjenner noe lignende????? [:D][:D][:D]

Er det dult eller trykk du også kjenner? Akkurat som om den "presser" , eller tar handa eller foten ut. Kjenner du noe annet?

Jeg syntes å kjenne noe to ganger i dag, det føltes som om det var ei boble som brista på en måte helt nederst i magen. Og jeg e ganske sikker på at det ikke var luft, for det føles annerledes ut pluss at det er lengre opp. Men vet jo ikke sikkert da, er jo bare 15 + 1 på vei..... Kan jo tro det var krabaten der inne som rørte på seg hehe [:)]

Det er nok babyen vi kjenner [:D] Såååå gøy.

Kjenner masse liv jeg[:)] Men leste att når en har født før så kan en kjenne det tidligere en ved første gang. Kjempe spennende tid vi har!!!!!!

Får du til å beskrive hvordan det kjennes, Ninni73?

Hum ja.....det kjennes forskjellig, men det er som det er litt press mot blæren, små dunk mot blæren, noen ganger når jeg sitter med bena oppunder meg kjennes det bedre, da kjennes pressa ut mot magen sterkere. Ikke lett å forklare dette[:)]....... av og til kjennes det som om h*n har hikka..... uff nei ikke lett å forklare. Men noe som er gøy er å sette seg i ro og "spør" om h*n kan bevege seg så går det aldri lenge før det setter igang[:)] håper du fikk litt svar chevy.

Back
Topp