Tror jeg kan ta steget inn her

Blomst_95

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarbarna 2020
Må ærlig si at jeg ikke stoler på testene enda, og vi hadde egentlig allerede avfeid at det satt denne måneden og blitt enige om å vente noen måneder til før mer aktiv prøving. Så ikke sagt noe til samboer enda [emoji50]

Har nå tatt ekstremt mange tester denne pp, og i dag skulle jeg egentlig ikke ta en da jeg var rimelig sikker på at mensen kom, men klarte ikke å dy meg, og der var det to streker gitt.
Har drømt om to streker i en uke og derfor testet hver dag(fikk positiv 6dpo sist svangerskap) men dagene gikk og kun negative og en med to rare streker(sikkert noe rart med testen) men i dag lyste det en svak rosa strek, så tok en til på samme urinen bare for å sjekke at den ikke var feil, og Joda to svake streker på den og. [emoji50][emoji7]

Men er eBay tester så føler det er litt usikkert fortsatt, skal prøve å rekke å få tak i en cb digital på mandag, helt tom for tester hjemme [emoji28]

Dette blir nummer 2 for oss, har ei jente på 14,5mnd [emoji173]️

IMG_0310.JPG
IMG_0311.JPGIMG_0309.JPGIMG_0308.JPG

Hva tror dere? [emoji28]
 
Jeg hadde nok fortsatt å tatt noen tester, syntes jeg ser en svak strek der
 
Ja absolutt, den er ikke klar nok til at jeg jubler høyt enda.

Men tatt over 10 tester av denne typen(denne syklusrn) og ingen av de har hatt strek, på de to i dag så var streken der i løpet av maks 2 min, og lett å se. Ikke så lett å få bilde av.

Men takk for svar, oppdaterer på mandag! Og krysser fingrene til da
 
Ser strek [emoji4] gratulerer !
 
Er vel liten tvil der vel [emoji16]
 
Ja denne så tom samboeren, og det har pleid å ta tid.. gleder oss til tiden forover ❤
 
Heilt klart posetiv den ❤️. Gratulera så masse ❤️
 
Back
Topp