Tror jeg kan snike meg inn her..

*Plomme*

Blir kjent med forumet
Hvis alt stemmer har jeg termin 1. juli, og håper dette blir mitt terminforum framover. Håper testen blir sterkere i morgen tidlig emoticon
 
Så spennende. Håper testen blir sterkere i morgen og at vi andre følger etter:-D
 
Tror kanskje jeg kan snike meg inn her jeg også... :)
 
Gratulerer! Testet selv positiv idag,:) beregnet termin 4. Juli:)
 
Gratulerer! Testet selv positiv idag,:) beregnet termin 4. Juli:)
 
Gratulerer til dere som har fått positiv test
 
Jeg hadde to positive tester igår, men idag når jeg testet meg var den negativ! Noen som har opplevd det før? Testet flere ganger, men endte opp med tre begative tester :-/ så nå går jeg liksom bare her å venter på mensen jeg da!
 
Hører til her jeg og =) har en beregnet termin på 1. juli. Spennende dette! Så er det bare å krysse fingre for at det går bra med oss alle i tiden fremover;) 
 
Gratulerer- sniker meg inn sammen med deg! 8dager etter el og pos test- termin 8/7-13... Lettere overrasket men meget glad!
 
Gratulerer til dere som allerede har testet positiv!!!

Etter mye sniking på forumet tørr jeg endelig å ta skrittet frem til å si at forventet ikm er 29.10 . Beregnet termin 10/7. Krysser fingre for at det skal klaffe,er nervepirrende dager frem mot ikm. Ønsker alle lykke til!!
 
Yaay! Har følt meg så aleina på juli-forumet ;D har termin 30/6 eller 1/7 som eg har forstått det :D men er stor sjanse for en julibaby på meg :) GRATULERER til alle andre som har testet positivt!!!!!!!!
 
Håper jeg kan snike meg inn her snart. Har veldig uregelmessige sykluser, men fikk tr sist 28/9 og for noen dager siden var det bittelitt blod på papiret, som jeg mistenker (håper) kan være en festeblødning ;) tok test på morgenurin idag, men var negativ. Får vente noen dager til før jeg våger meg på en ny en :)
 
Så mange som har foreløpig termin 1 juli Jeg og!!!
Gratulerer til oss alle !! 
Hvor er alle fra ?? 
 
Hei!
Jeg testet svakt positivt fredag, lørdag og mandag. Tok en CB i dag, som viste 2-3 uker. 
Jeg er 23 år og bor i Oslo. 
Termin 2. juli :D
 
Ser ut som om jeg har termin 5 juli,
Jeg er fra telemark
 
Back
Topp