Tror jeg holder meg til kaker...

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Kanelboller og skoleboller er tydeligvis ikke min greie.. Brukt en halv evighet på å bake, kanelbollene ender opp sukkersvidde fordi jeg tenkte at litt ekstra sukker og kanel på toppen er sikkert digg ! Skolebollene ender opp som ja, boller, med vaniljekrem flytende utover hele brettet. (Ja, jeg laget groper, men det hjalp tydeligvis ikke en dritt)..

Pokker heller, følt meg som DEN husmora, så sitter jeg igjen med bare driiiit. Jaja, godt jeg har mann og barn som like gjerne kunne vært containere.. [:D]

Hahahahahahahah.. Øvelse gjør mester. [8D] *går og baker kanelboller kl 12 på natta* Takk for den! [;)]

Skulle ønske jeg kunne lage sånna stoore flotte kanel og skoleboller som de har på butikken her borte jeg [>:] De er så saftige, med MASSE fyll ! Og de finnes jo ikke svidd heller [&o]

Æsj, jeg kan jo bare kjøpe inn å fryse ned ? [:D] Late som det er meg som har laga.. Hoho.. Nei huff, det blir dyrt [8D]

Woooow!!  [8D]

Jeg klarer nemlig det.. hahaha, men ikke stort annet som skal eltes, stekes og pyntes [:D]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Skulle ønske jeg kunne lage sånna stoore flotte kanel og skoleboller som de har på butikken her borte jeg [>:] De er så saftige, med MASSE fyll ! Og de finnes jo ikke svidd heller [&o]

Æsj, jeg kan jo bare kjøpe inn å fryse ned ? [:D] Late som det er meg som har laga.. Hoho.. Nei huff, det blir dyrt [8D]

Blir de svidd, er det bare å skru ned tempen i ovnen litt neste gang eller steke dem litt kortere.. Er ikke alle ovner som er like, og man må ofte justere i forhold til oppskriftene. [;)]

Back
Topp