tror jeg har nok melk!

x1x*Ammeliten*

Gift med forumet
når jeg har en oppsamler på andre puppen mens jeg ammer med den andre klarte jeg å samle opp 80 ml uten å røre puppen
 
haha,guttungen er ihvertfall.jeg føler meg heller sprengt[8D]
 
ORIGINAL: Annicken*

Sånn var det her å, men han la ikke på seg... så jeg må ha hatt skikkelig skumma melk!


huff da!Hva måtte du gjøre da?
 
ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Annicken*

Sånn var det her å, men han la ikke på seg... så jeg må ha hatt skikkelig skumma melk!


huff da!Hva måtte du gjøre da?
guttungen her også slutta å legge på seg - enda jeg hadde mengder med melk.....eneste som var å gjøre var å gå over til MME....
 
hehe.. samma her[:D]. har ikke noe melkmangel akkurat[8D]

Hvordan merker dere at det kun er skummet melk? har ikke veid jenta enda. men ho har noen veldige bæsjebleier ofte.
 
ORIGINAL: *Ammeliten*

når jeg har en oppsamler på andre puppen mens jeg ammer med den andre klarte jeg å samle opp 80 ml uten å røre puppen[:-]
Da er du heldig.. Ammer selv fullt, men til tider vil han ha mer enn jeg kan gi. Da gir pappa hans påfyll med flaske etter puppen
 
ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: GuttasMamma!

ORIGINAL: Annicken*

Sånn var det her å, men han la ikke på seg... så jeg må ha hatt skikkelig skumma melk!


huff da!Hva måtte du gjøre da?
guttungen her også slutta å legge på seg - enda jeg hadde mengder med melk.....eneste som var å gjøre var å gå over til MME....


Det kan jo hende at den dårlige vektoppgangen skyldtes at han fikk i seg for mye formelk og for lite ettermelk. Kanskje det hadde hjulpet å melke ut litt før han fikk die?
 
ORIGINAL: gullhår79

hei. noen som veit hva man ikke skal spise når man ammer???


Har du sett på www.ammehjelpen.no ?
 
Back
Topp