tror jeg har nok melk!

En tråd i 'Amming og ernæring' startet av *Ammeliten*, 26 Jul 2009.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. x1x*Ammeliten* Gift med forumet

når jeg har en oppsamler på andre puppen mens jeg ammer med den andre klarte jeg å samle opp 80 ml uten å røre puppen

2. x1x*Ammeliten* Gift med forumet

haha,guttungen er ihvertfall.jeg føler meg heller sprengt[8D]

3. Håper<3 Elsker forumet

Sånn var det her å, men han la ikke på seg... så jeg må ha hatt skikkelig skumma melk!

4. x1x*Ammeliten* Gift med forumet

ORIGINAL: Annicken*

Sånn var det her å, men han la ikke på seg... så jeg må ha hatt skikkelig skumma melk!

huff da!Hva måtte du gjøre da?

5. Niceday Forumet er livet

ORIGINAL: GuttasMamma!

guttungen her også slutta å legge på seg - enda jeg hadde mengder med melk.....eneste som var å gjøre var å gå over til MME....

6. Trultan Gift med forumet

hehe.. samma her[:D]. har ikke noe melkmangel akkurat[8D]

Hvordan merker dere at det kun er skummet melk? har ikke veid jenta enda. men ho har noen veldige bæsjebleier ofte.

7. Lovely74 Første møte med forumet

ORIGINAL: *Ammeliten*

når jeg har en oppsamler på andre puppen mens jeg ammer med den andre klarte jeg å samle opp 80 ml uten å røre puppen[:-]
    Da er du heldig.. Ammer selv fullt, men til tider vil han ha mer enn jeg kan gi. Da gir pappa hans påfyll med flaske etter puppen

8. gullhår79 Første møte med forumet

hei. noen som veit hva man ikke skal spise når man ammer???

9. babyT Forumet er livet

ORIGINAL: Niceday

ORIGINAL: GuttasMamma!

guttungen her også slutta å legge på seg - enda jeg hadde mengder med melk.....eneste som var å gjøre var å gå over til MME....

Det kan jo hende at den dårlige vektoppgangen skyldtes at han fikk i seg for mye formelk og for lite ettermelk. Kanskje det hadde hjulpet å melke ut litt før han fikk die?

10. babyT Forumet er livet

ORIGINAL: gullhår79

hei. noen som veit hva man ikke skal spise når man ammer???

Har du sett på www.ammehjelpen.no ?

Del denne siden