tror jeg har mistet...Oppdatert

Heddi

Blir kjent med forumet
i går blødde eg en del. Har omgangsyka i tillegg... Har kastet opp hele helgen. Så må eg vente til mand eller tirs med ul... blør ingenting i dag bare litt innimellom... Hadde vondt i magen i går men det var smerter på grunn av omgangsyka også.. så jeg vet ikke helt hva eg tro

Tok hcg prøve mandag og onsdag... det var samme verdi,de sendte meg inn på ul idag og der fikk jeg se et herligt bankende hjertehar trodd siden lørdag at jeg mistet så dette ble et sjokk for meg,men seff kjempe glader 8 uker på vei nå da.

Ikke gi opp håpet før du har vært på UL.
Krysser fingrene for deg og ønsker deg masse god bedring!

Takk skal du ha

Kakken skrev:

sign

Kakken skrev:

Sign

Det kan være helt uskyldig, så ikke gi helt opp. Få deg en time i neste uke, håper alt er fint. Hvor mange uker er du? 

Du må ha riktig god bedring. Omgangssyken er jo utrolig guffent å ha i hus.. 

Krysser fingrene for at alt går bra! :) 

Hvis du er usikker på om du har mistet eller ikke, så tror jeg ikke at du har mistet!:) Du merker godt forskjell på en SA og "vanlig" blødning!

er 8 uker. skal til legen i morgen. Holder dere oppdatert når eg vet mer

Januar2013 <3 skrev:
Krysser fingrene for at alt går bra! :) 

Hvis du er usikker på om du har mistet eller ikke, så tror jeg ikke at du har mistet!:) Du merker godt forskjell på en SA og "vanlig" blødning!

sign

Ikke gi opp håpet helt enda. Får håpe legen har noe possitvt å si da, og at du får noe svar. Krysser fingrene for deg!

Krysser fingrene ;) 

Hvordan har det gått Heddi?

Får svar i morgen om hcg nivået har sunket eller steget..jeg oppdaterer med en gang når eg hører fra legen

Håper alt går bra!

sprattus skrev:
Håper alt går bra!

Jeg og 

Håper alt er bra! 
Har du blitt bedre av omgangssyken? 

Back
Topp