Tror jeg har funnet vogna!

solsnuppa

Glad i forumet
Ja da har jeg endelig funnet den søskenvognen som vi skal ha.
Synest det er så få å velge mellom, å ingen av de jeg har sett har passet til vårt bruk, siden tvillingvognene er alt for breie synest vi...
Men så kom jeg over denne vognen idag, å til søskenvogn å være, virker den helt topp til vårt bruk

Hva synest dere?

http://babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=932858&b_kid=913400

Skjønner meg ikke noe spesielt på slike søskenvogner, men synes den så veldig bra ut.

Den ser super ut. Kjenner en som har en slik vogn, og hun er kjempe fornøyd

Jeg har også hørt at mange er fornøyde med sånn type vogn. den er ganske lik en phil&ted vogn er den ikke?

Jeg syns det virker litt stusselig for den som må sitte ned mot bakken og under den andre....men ser jo at det er en klar fordel at den ikke er så brei... 

Aner ikke noe om denne vognene.. Men kjenner godt til P&T og er nok litt låst på denne. Samt nye til MB virker veldig fin... 

Ja, det er p&t søskenvognen jeg også har tenkt at vi skulle ha, men det har
vært fler små ting som jeg ikke har blitt helt fortrolige med. som at ikke begge barna kan se hva som skjer fremover på en gang. Og at når babyen ligger nede kan søskensete kun være opp foran på vognen. Men dette er jo bare små detaljer.
Vennina mi har en slik vogn og hun er KJEMPE fornøyd på p&t vogna så alt er nok bare en smaksak og at man har forskjellige behov

Utseende på p&t er mye penere en baby j. vogna..

Hvike søsken vogner skal dere ha (sånn forløpig da;-))?

Vi har akkurat bestilt denne :-) Og vi tenkte akkurat det samme som deg, så endel på P&T først, men av samme grunner ville vi ikke ha den. Har leita myyyye etter den perfekte vogna, og det virker som om det er denne.

Vi får den først i oktober/november, for venter på den nye fargen, lilla ;-) Vi fikk den billigere enn prisen som står på sida du linket til, betaler 7500 (eller var det 7700?) for vogn, søskensete, adapter og bag.

Syrine skrev:
Vi har akkurat bestilt denne :-) Og vi tenkte akkurat det samme som deg, så endel på P&T først, men av samme grunner ville vi ikke ha den. Har leita myyyye etter den perfekte vogna, og det virker som om det er denne.

Vi får den først i oktober/november, for venter på den nye fargen, lilla ;-) Vi fikk den billigere enn prisen som står på sida du linket til, betaler 7500 (eller var det 7700?) for vogn, søskensete, adapter og bag.

Jeg har bare funnet den på den siden jeg linket til i norge.
Hvor kjøpte du vogna ifra?

Syrine skrev:
I en butikk her i Vestfold, ligger under forhandlere på den sida :-)

ok, men mener du den vogna som er på side 19 i babycare katalogen?
Eller den på side 25? Det er den på side 25 jeg tror jeg skal ha, ble litt i tvil når jeg såg den på side 19, må skjekke den litt ut før jeg bestiller for den er event noen tusen billigere.

solsnuppa skrev:

Syrine skrev:
I en butikk her i Vestfold, ligger under forhandlere på den sida :-)

ok, men mener du den vogna som er på side 19 i babycare katalogen?
Eller den på side 25? Det er den på side 25 jeg tror jeg skal ha, ble litt i tvil når jeg såg den på side 19, må skjekke den litt ut før jeg bestiller for den er event noen tusen billigere.

Det er Baby Jogger City Select som du linka til i hovedinnlegget og som er på side 25 :-) Gå til en forhandler nærme deg og hør hva den koster der ;-)

ja, må ta meg en tur. har egentlig bestemt meg for den på side 25.
så blir nok den her.

hvilken av de 2 vognene var det du skulle ha? de ser nesten helt like ut.

Vi har bestilt City Select (side 25). Mange flere kombinasjoner, og begge sittedelene er vendbare. Synes ikke den så noe særlig ut den Britax B-Dual (side 19).

Litt av poenget med City Select er at jeg kan velge å ha begge ungene mot meg....

Syrine skrev:
Vi har bestilt City Select (side 25). Mange flere kombinasjoner, og begge sittedelene er vendbare. Synes ikke den så noe særlig ut den Britax B-Dual (side 19).

Litt av poenget med City Select er at jeg kan velge å ha begge ungene mot meg....

Helt enig med deg!
Skal på Ul på mandag, så da for vi ta oss en runde der de selger disse vognen.
Du for slenge ut et bilde når du får vognen. spent på lilla fargen

Takk for hjelpa!

Back
Topp