Tror jeg har funnet stelleveske

Nei, ikke jeg, men syns den er veldig nøytral og fin! Skal se gjennom på siden for å se om jeg finner noe fint :)

Jeg har en groteskt stygg stellebag fra IKEA... men den har aldri svikta meg :P fikk forresten ikke linken til å virke... 

Den var kjempe fin :-) 

Den var kjempefin :) Jeg har også lyst på ny stelleveske, den forrige er blitt skikkelig slitt og stygg, og har raknet i noen av sømmene. Så tror jeg skal spandere på meg en ny :)

fikk den ikke til å virke.....jeg tror jeg vil ha fra JuJuBe :)

Nå virker lenken. Jeg synes bystroom-stelleveskene er rålekre, og så kan de jo fint brukes som vanlig veske senere.

Men synes dere denne fargen passer til en marineblå vogn?

Legger inn et bilde av den også

Passer den til denne vognen?

Ja, den passer bra til vognen! :)

Påskeharen skrev:
Ja, den passer bra til vognen! :)

Hurra, da begynner ting å falle på plass. Synes den vogna er så nydelig. Klassisk navy og så med det hvite på hjulene <3

Har og sett på den samme,men jeg lurer på den som er litt sterkere grå..Og så har jeg sett på Storsak sin,Elisabeth tror jeg den heter,men den er dobbelt så dyr og i skinn..Ps vogna er kjempefin og veldig god

Jeg har denne vogna. Simpelten elsker den!!! Du får med stellebag som matcher vogna, Jeg har lik i sort.

kaffikåno skrev:

Åiåi, den var lekker. Nå fikk jeg lyst på sånn! Har en gaia&co i sølv fra før. Elsker den, men er litt lei ;-)

Gizmonie skrev:
Jeg har denne vogna. Simpelten elsker den!!! Du får med stellebag som matcher vogna, Jeg har lik i sort.

kaffikåno skrev:

Følger den med vogna? Da får jeg i så fall en ekstra. Synes de stelleveskene jeg har sett som "hører til" er litt kjedelige...

Nei, den følger ikke med vogna...

Tror jeg skal gå for Gaia&Co.. MEn usikker på hvilken.

Der som jeg kjøpte vogna fulgte den med sammen med regntrekk.
Men varierer sikkert fra butikk til butikk

kaffikåno skrev:

Gizmonie skrev:

kaffikåno skrev:

Følger den med vogna? Da får jeg i så fall en ekstra. Synes de stelleveskene jeg har sett som "hører til" er litt kjedelige...

Back
Topp