tror jeg har funnet pepperkakehimmelen *link*

Nawroz

Forumet er livet
kom over denne her når jeg søkte etter noe annet: http://formina.se/
sinnsykt mange forskjellige pepperkakeformer litt utenom de standard pepperkakeformene som selges i Norge [:D]

Ja, det er sånt jeg sitter å ser på klokka 00.24 på natta [8D]

ORIGINAL: Bare Kari

Jeg hadde 1 form jeg, og det var en kamel.. Mamma så den og gikk rett sted og kjøpte mann, dame, hjerte og gris til meg. "Så kan du kvitte deg med det grusomme dyret"[8D]

hehe :p kamel hører jo jula til da! de 3 vise menn kom jo ridene på kameler når de skulle til jesusbarnet som lå i stallen (gjorde de ikke? :p)
så hvis man skal feire jul av kristne årsaker så bør man se på kameler som mer julete enn grisen [8D]

likte det pepperkakehus-settet jeg da [:D]
og mange av de andre... så nå kan jeg skylde på deg for at jeg OGSÅ sitter og glaner på
pepperkake-former klokka 00.51 på natta.... [&:] [;)][:D]

takk for link![:D] i år blir det litt morsommere pepperkaker[;)]

ORIGINAL: Ellen.

likte det pepperkakehus-settet jeg da [:D]
og mange av de andre... så nå kan jeg skylde på deg for at jeg OGSÅ sitter og glaner på
pepperkake-former klokka 00.51 på natta.... [&:] [;)][:D]

hehe, heelt greit, det skal du få lov til [8D]

jeg skal kjøpe meg en elg!!!! kult er ikke det. Pepperkake elg!! :)

ORIGINAL: Trude Ellerei

Man kan trygt si at jeg gleder meg til å lage pepperkaker sammen med min sønn.[:D]

Og hvis leveringen skulle ta for lang tid, så har jeg gardert meg med helt vanlige former.

kos dere [:D] koselig med tradisjoner, men gøy å variere litt i hvordan pepperkakene ser ut og [:)][:)] 

Morsom link..[:)]

fantastiske former [:D] takk for link.

Takk takk[:)] Nå gleder jeg meg til pakke i posten.. Kunne kjøpt myyye der. men ble en 11 former[:)]

ORIGINAL: ~D@isigeD@ier~

Ei venninne av meg kjøpte pinnsvin, bjørn, elg og ekorn på Ikea[:D]

Har jeg å gjort.....[:D][8D]

ORIGINAL: Trude Ellerei

ORIGINAL: paraplypiken

Så mye stilig [:)]

Christiania Glassmagasin har mye uvanlige pepperkakeformer også [:D] Jeg har kjøpt bil, båt, hus, sau, isbjørn, sjiraff, krokodille, elg, fot, puslespillbrikke osv der [;)] Også kjøpte jeg den nydeligste pepperkakeformen jeg har sett på mique på fredag. Du & jag het den. Er en pepperkakedame og en pepperkakemann i en form 

Å det var jo koselig å høre. Fint det kan oppdrives i Norge også.
Christiania Glassmagasin holder vel kun til i Oslo eller?
Men flott i hvertfall for at de har det utvalget.
Mens denne linken i h.i. er flott for oss som ikke kommer oss til Oslo.

Christiania glassmagasin finnes over hele Norge.. Vi har det her i Haugesund [;)]

Jeg kjøpte:

getabock, gran stor gris stor hjärta stort hund stor katt lekande lok litet prins prinsessa snöflinga liten snögubbe liten stjärna stor traktor tågvagn val älg stor ängel

er det varer inntil 200 kr som kan innføres toll- og avgiftsfritt? Og så kommer frakt i tillegg? Eller skulle frakten være innkludert i de 200 kr? Husker ikke helt... noen som vet?

Frakt utenom[:D]

Back
Topp