Tror jeg har fått en betent hårsekk på dåsa..

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Hva gjør man med sånt da..?
[&:][8D]
Knepper man de som en kvise eller..?
Isåfall hjelper det ikke...
Har lyst å stikke hull på den men...

stikker hull.. masse gugg som kommer[8D]

La den være, rens den evt litt... Kan bli veldig irritert av at du klemmer.

Og etter barbering - la huden få puste litt. Blir som regel verre om du bruker trange klær etterpå.

ta hull på d, ligger somregel ett hår som er kapslett inne og skaper betennelsen, finner du håret napp d ut me rota, ta blir betennelsen borte .

ORIGINAL: Malleleo

stikker hull.. masse gugg som kommer[8D]

Du må ta hull og finne håret som er inni der. Hvis ikke du får ut håret vil den bare bli betent om og om igjen.

ORIGINAL: Lissyjane

IKKE stikk hull på den i hvertfall. Da risikerer du å få en infeksjon. Bare la den være. Du mener inni høna sant[8D] Det er masse bakterier der,så å stikke hull på den kan gjøre det MYE værre.

Nei nei ikke inni...hehhee [8D]
På bikinilinja..kanskje det ikke er en betent hårsekk da...?
Det er liksom en klump,utpå huden som ser ut som en kvise men det er ikke en kvise liksom..

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Sikkert et inngrodd hår. Du må stikke hull for å få ut håret, eller så blir den bare betent igjen og igjen.

ORIGINAL: AnneEmilie

popp den som en kvise og napp ut håret som har grodd feil inni der [8D]

jeg har hatt det, måtte glemme ut alt verk og så må du få i det håret som er der inne. Hvis ikke så fortsetter det bare.

Hvis du fortsetter å plages med det så anbefaler jeg å bruke hibiskrub. Fytte katta den er effektiv! Plagdes mye med sånne "kviser", stakk hull på den og styrte.. Gikk til legen og fikk beskjed om å teste hibiskrub. Funkker som bare det... har ikke vært plaga med sånne kviser siden da.

Eneste som hjelper er å klemme/ stikke hull på den.. men pass på å ha rene fingre.. og rens gjerne med saltvann eller lignende etterpå, så slipper du at det blir mer betent.

Hvis den er på størrelse med en kvise, dvs godt under en cm i diameter så tipper jeg også på betent hårsekk med inngrodd hår. Du kan evt stikke hull på den med en skarp nålt, men det er lurt å desinfisere nåla og området rundt før og etter.
Jeg pleier å ta på klorheksidin på en bomullspad og klemme ut med, tørke over med en ny klorheksidin-pad, også legge på et plaster dynket i klorheksidin når all gugga er ute. da renser man området rundt, og trekker ut det som er av infisert gugge.

Hvis det er større enn ca en cm så ville jeg gått til legen for en vurdering av om det kan være lymfe som noen snakket om, eller en annen kjertel som har blitt betent. Og hvis det er på "innsiden" evt innenfor de ytre kjønnsleppene.

Back
Topp