Tror jeg har begynt jeg..?

SnartMorTilTo!

Forelsket i forumet
Tror helt seriøst fødselen min har begynt litt! Jeg får nesten litt panikk! Kan hende det er tidlig i prosessen, for jeg har ingen regelmessige rier enda, men det kjennes ut som jeg har begynt på åpningsfasen nå ass... For dette her er akkurat som Rier, det er sikkert og visst! Hele ryggen og skambeinet mitt kjennes ut som det skal revne, magen blir drit hard og jeg klarer ikke gå når de holder på liksom!! :|

Kan ikke huske at det gjorde like vondt som dette her så tidlig sist gang :S kanskje andregangsfødende får kjenne litt mer på det? Håper isåfall at denne åpningsfasen ikke varer i dagevis og at jeg kan få regelmessige rier snart! Da kan man iallefall se fremgang og vite at det ikke er så lenge igjen hvertfall :/ For dette her gjør vondt altså :/

Det går gjerne halve tiden andre gangen, bare så du er obs på det. Ring føden om du vil ha en sjekk :) Utrolig spennende!! Hvilken uke er du i nå?

Hvis du har masse av det idag, så ville jeg kontaktet føden for en sjekk:) kan jo være noe stort på gang:joyful:

Ring føden for en sjekk :D

Oi! Det er jo kjempespennende! Har du snakket med føden? Vært på sjekk?

Tok meg en gåtur for å se om det hjalp, men ikke blitt noe endring egentlig.. Ringte føden, og hun sa det hørtes ut som noe var på gang iallefall, men oppfordret til å vente til det gikk ann å ta tiden på riene litt mer eller til de ble merkbart verre :P
Så, da får jeg jo ikke gjort så mye annet enn å gå og vente da... og håpe på at det enten blir verre eller at det går over :P

Hun sa at siden jeg er andregangs så kunne det også hende at jeg kjenner dette her ekstra godt :/

Er i uke 38, så i teorien kan fødselen begynne når som helst, men kan jo også hende at jeg må gå rundt med dette her noen dager :/ krysser fingrene for førstnevnte!!!! Vondt :O

Vente, vente, vente, au, au, au :/

Tok meg en gåtur for å se om det hjalp, men ikke blitt noe endring egentlig.. Ringte føden, og hun sa det hørtes ut som noe var på gang iallefall, men oppfordret til å vente til det gikk ann å ta tiden på riene litt mer eller til de ble merkbart verre [emoji14]
Så, da får jeg jo ikke gjort så mye annet enn å gå og vente da... og håpe på at det enten blir verre eller at det går over [emoji14]

Hun sa at siden jeg er andregangs så kunne det også hende at jeg kjenner dette her ekstra godt :/

Er i uke 38, så i teorien kan fødselen begynne når som helst, men kan jo også hende at jeg må gå rundt med dette her noen dager :/ krysser fingrene for førstnevnte!!!! Vondt :O

Åh fytti, håper du slipper å gå sånn i flere dager :O

Tok meg en gåtur for å se om det hjalp, men ikke blitt noe endring egentlig.. Ringte føden, og hun sa det hørtes ut som noe var på gang iallefall, men oppfordret til å vente til det gikk ann å ta tiden på riene litt mer eller til de ble merkbart verre :P
Så, da får jeg jo ikke gjort så mye annet enn å gå og vente da... og håpe på at det enten blir verre eller at det går over :P

Høres både vondt OG spennande ut!
Sprøtt at det begynner å skje ting med folk i marsgruppa her, får litt reality-check slengt i trynet :-D
Håper du slepper å gå sånn i dagevis! Kryssa fingrane for deg :-)

Oooooo... Håper det går i en eller annen retning, da! Spent på å høre hva som skjer :)

Hvordan går det med deg?

Det lurte jeg på også! :) Håper det enten har gitt seg eller at du er på sykehuset nå :)

Så spennende! Her kommer marsbebisene trillende i februar :joyful:.

Håper det går bra med deg. Nysgjerrig på hva som skjer. Om du er på sykehuset, så masse lykke til :flower

Update :P
Absolutt ikke noe forandring.. :(
Så det er mye som tyder på at jeg kanskje må gå sånn her en stund? Men var innom jordmor en tur i dag og hun sa det er modning på gang hvertfall, og at bekkenplagene mine vil bli verre. Mulig ungen ligger med hodet på noen nerver som gir de voldsomme støtene som kommer, men var noe snakk om modningsrier også mtp at magen min er konstant hard :P

Krysser fingre og tær og alt som er for at dette blir en kjapp prosess og at ordentlige rier begynner snart :D

Update :p
Absolutt ikke noe forandring.. :(
Så det er mye som tyder på at jeg kanskje må gå sånn her en stund? Men var innom jordmor en tur i dag og hun sa det er modning på gang hvertfall, og at bekkenplagene mine vil bli verre. Mulig ungen ligger med hodet på noen nerver som gir de voldsomme støtene som kommer, men var noe snakk om modningsrier også mtp at magen min er konstant hard :p

Krysser fingre og tær og alt som er for at dette blir en kjapp prosess og at ordentlige rier begynner snart :D
Får håpe du slipper å gå sånn særlig lenge! Modning er jo bra, da :)

Back
Topp