SnartMorTilTo!
Forelsket i forumet
Tror helt seriøst fødselen min har begynt litt! Jeg får nesten litt panikk! Kan hende det er tidlig i prosessen, for jeg har ingen regelmessige rier enda, men det kjennes ut som jeg har begynt på åpningsfasen nå ass... For dette her er akkurat som Rier, det er sikkert og visst! Hele ryggen og skambeinet mitt kjennes ut som det skal revne, magen blir drit hard og jeg klarer ikke gå når de holder på liksom!! :|
Kan ikke huske at det gjorde like vondt som dette her så tidlig sist gang :S kanskje andregangsfødende får kjenne litt mer på det? Håper isåfall at denne åpningsfasen ikke varer i dagevis og at jeg kan få regelmessige rier snart! Da kan man iallefall se fremgang og vite at det ikke er så lenge igjen hvertfall :/ For dette her gjør vondt altså :/
Kan ikke huske at det gjorde like vondt som dette her så tidlig sist gang :S kanskje andregangsfødende får kjenne litt mer på det? Håper isåfall at denne åpningsfasen ikke varer i dagevis og at jeg kan få regelmessige rier snart! Da kan man iallefall se fremgang og vite at det ikke er så lenge igjen hvertfall :/ For dette her gjør vondt altså :/