tror jeg har ødelagt forholde mitt med min barndomsvenninde....

Renate_23

Forelsket i forumet
Jeg og beste venninda mi har kjent hverandre siden barneskolen.
hun har vært sammes med en i 4 år og dem har barn sammen, jeg lå sammens med  han for 6 år siden, som ikke
hun har vist om, men hun fikk vite det i helga,og nå tror jeg hun er ganske pisst på meg :( men har hun all sin rett å være sint og forbanna på meg?

JEG syns du burde fortalt det da de ble sammen, men å ødelegge et vennskap pga det syns jeg blir drøyt.. det skjedde jo ikke akkurat når de var sammen heller..

Tja, jeg hadde nok blitt ganske sur om hverken du (som bestevenninne) eller kjæresten hadde sagt noe tidligere!!

Da jeg ble sammen med min kjæreste, viste det seg at han hadde vært med ei venninne av meg hjem fra byen en gang (lenge før vi traff hverandre), og det fortalte både han meg selv, og venninna mi fortalte det! Jeg hadde nok blitt litt sur på henne hvis hun ikke hadde fortalt det til meg, og jeg hadde nok blitt sur på han hvis hun hadde sagt det, men han ikke hadde sagt noe!

Hvis det er sjangs for at slik informasjon kan komme ut, så er det mye bedre at det kommer fra de involverte (selv om man helst ikke ønsker å si det), enn at det kommer fra andre sååå lenge etterpå!

Hvis dette skjedde før de ble sammen, så kan hun vel ikke være sint for at du har gjort det. MEN - jeg ville følt meg rimelig latterliggjort om jeg fant ut noe sånt om venninna mi og samboeren min SÅ lang tid i etterkant. Så jeg skjønner at hun er sint for at du aldri har sagt noe. På den annen side, noen ting er best å ikke vite noe om og det beste hadde kanskje vært at hun aldri fant ut av det...

Okej.. DU lå me ham, og hun ble sammen med ham TO år etterpå..??

Altså, kjipt er det jo, og jeg hadde sikkert blitt litt satt ut, men ødelegge vennskap er litt drygt. Du BURDE jo ha sagt det for 4 år siden, men er ikke så mye å gjøre med det nå..

Jeg hadde forøvrig ikke blitt sint på HANDLINGEN, men at det ble holdt hemmelig for meg, og det hadde jeg følt om jeg først fikk vite det når jeg hadde vært sammen med fyren i FIRE år..

Jeg tror jeg hadde følt det litt ubehagelig at verken typen eller bestevenninna hadde sagt i fra tidligere ja. Hadde følt meg litt "lurt". Så jeg hadde blitt forbanna. Men det er nå meg.

Bouncing buttplug skrev:
Okej.. DU lå me ham, og hun ble sammen med ham TO år etterpå..??

Altså, kjipt er det jo, og jeg hadde sikkert blitt litt satt ut, men ødelegge vennskap er litt drygt. Du BURDE jo ha sagt det for 4 år siden, men er ikke så mye å gjøre med det nå..

Jeg hadde forøvrig ikke blitt sint på HANDLINGEN, men at det ble holdt hemmelig for meg, og det hadde jeg følt om jeg først fikk vite det når jeg hadde vært sammen med fyren i FIRE år..

Jeg tenkte på og si det, men vi hadde ikke så god kontakt på den tiden...:/ så følte att det ble litt feil og ringe og si....hei jeg har ligget med han.... men nå di siste åra har vi får kjempe kontakt igjen... lurer egentlig på om jeg ikke skulla ha sakt noe i d heletatt. Dem er ikke sammens lengre...dem slo opp får ett år siden.  nei, vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg har kjempe dårlig samvittighet.... men vet ikke helt hvorfor...for dette skjedde lenge før dem ble sammen...for ett rot det er i skallen min
nå....men så tenke jeg kanskje hun har litt rett og være sur på meg... eller? 

Renate_23 skrev:
Jeg tenkte på og si det, men vi hadde ikke så god kontakt på den tiden...:/ så følte att det ble litt feil og ringe og si....hei jeg har ligget med han.... men nå di siste åra har vi får kjempe kontakt igjen... lurer egentlig på om jeg ikke skulla ha sakt noe i d heletatt. Dem er ikke sammens lengre...dem slo opp får ett år siden.  nei, vet ikke hva jeg skal gjøre...jeg har kjempe dårlig samvittighet.... men vet ikke helt hvorfor...for dette skjedde lenge før dem ble sammen...for ett rot det er i skallen min
nå....men så tenke jeg kanskje hun har litt rett og være sur på meg... eller? 

Er de ikke sammen lenger? Da hadde jeg driti langt i det om jeg hadde vært henne. Ser jo at det er litt creepy når man er fortsatt sammen med fyren men..

Skjønner tanke gangen deres, det jeg har gjort er helt feil :( har sakt unskyld og alt...får bare vente til ting roer seg, kanskje det blir bedre etter hvert...har ikke lyst til og miste beste venninda mi for og si det slik....

Dem er ikke sammen lengre nei... var derfor jeg fortalte det...hadde ikke sakt det vist dem var sammen... men blir no feil d også...alt blir bare feil nå... menmen...får no bare se hva som skjer.... bli 7 år siden vi lå sammen... og dem var sammen i 4 år.. vært slutt i ett nå...
bah...for ett rot:) man takk for alle svara...vill bare se hva kanskje fåregår i hennes hode.

Tenkte meg at det var et sjokk for henne - gi henne tid til å komme seg over det...

nei, det er d jeg vill prøve og finne ut:) Skjønner att hun er sjokkert, og jeg skulla ha sakt det tidligere eller før dem ble sammen...men da hadde vi ikke så god kontakt..å d var mitt privatliv... men virker som jeg har gjort noe veldig gale når d gjelder venninda mi...så få bare gji henne tid og se om d blir bedre etter hver som jeg HÅPER veldig på.

Renate_23 skrev:
nei, det er d jeg vill prøve og finne ut:) Skjønner att hun er sjokkert, og jeg skulla ha sakt det tidligere eller før dem ble sammen...men da hadde vi ikke så god kontakt..å d var mitt privatliv... men virker som jeg har gjort noe veldig gale når d gjelder venninda mi...så få bare gji henne tid og se om d blir bedre etter hver som jeg HÅPER veldig på.

Jeg mener iallefall at det ikke skal være nødvendig og oppdatere nære og kjente om hvem en har hatt sex med, sånn tilfelle de ikke vil innvolvere seg med noen som "er prøvd" ut fra før av.

Satser på det går over, at ho innser at dette bare var teit igrunn.

Lykke til :)

Jeg holdt på med en bestevenninna mi hadde vært på, når hu fortalte det tenkte jeg egentlig bare...Who cares....
Altså, alle har en fortid, vennegjenger har en tendens til å styre litt på med hverandre, sånn er det bare...
Jeg synes det var en tullete ting å bli sur for...

Det var jo også noe å være sur for.

Ripley skrev:
Det var jo også noe å være sur for.

Skjønner at hun reagerer (på at dere ikke foltalte det før), men hvis dere er gode venner kommer hun sikkert fort over det! Er ikke verdens undergang akkurat:)

Haha ja det var jo noe å bli sur for.. Jeg har hatt sex med typene til hvertfall to av mine venninner (før de ble sammen da). Jeg kommer ikke til å fortelle dem det, for de har ingenting med hvem jeg har hatt meg med!

Back
Topp