Tror jeg hører til her

LittleWonders

Forumet er livet
VIP
Julegavene 2019
Hei hei alle sammen[:)]

Her er min test, tatt i dag, ikke morgenurin:

http://img443.imageshack.us/img443/207/dsc01209.jpg

Forleløpig lister jeg meg bare stille inn, for jeg tør ikke stole på bare 1 test. Må ha en digital som lyser GRAVID før jeg slipper jubelen løs[;)]
Hadde en SA i februar, så jeg har heller ikke peiling på hvor langt jeg er på vei, men hadde EL rundt 10 mars, så skulle vel kanskje ha termin i begynnelsen av desember. Men tror jeg skal ta en med ukeindikator først og høre med legen[:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Forleløpig lister jeg meg bare stille inn, for jeg tør ikke stole på bare 1 test. Må ha en digital som lyser GRAVID før jeg slipper jubelen løs[;)]
Hadde en SA i februar, så jeg har heller ikke peiling på hvor langt jeg er på vei, men hadde EL rundt 10 mars, så skulle vel kanskje ha termin i begynnelsen av desember. Men tror jeg skal ta en med ukeindikator først og høre med legen[:)]

Gratulerer så masse:):)
Hvis du hadde egløsning 10.mar.. så e terminen ca 3.des:) tror jeg:)
jeg tok og en test deg.. Jeg vil og ha en test til får å være sikker før jeg går til legen:)
Lykke til.. og ha en super dag:)

Skjønner hva du mener, jeg har tatt to tester en i går og en i dag, og begge viser positiv. Men jeg våger nesten ikke tro på at det er sant. :-)

ORIGINAL: Theresie

ORIGINAL: Siljemor88

Gratulerer så masse:):)
Hvis du hadde egløsning 10.mar.. så e terminen ca 3.des:) tror jeg:)
jeg tok og en test deg.. Jeg vil og ha en test til får å være sikker før jeg går til legen:)
Lykke til.. og ha en super dag:)

Tusen takk!! Jeg kom frem til termin ca 3 desember jeg også, etter litt regning frem og tilbake. Hadde en syklus på 28 dager før SA, og det var stort sett ingen avvik, så vil tro det er 3.des[:)]
Så i morgen blir det en test med ukeindikator før jeg slipper jubelen løs[;)] 
Masse lykke til, til deg også[:)]

ORIGINAL: Thea80.

Skjønner hva du mener, jeg har tatt to tester en i går og en i dag, og begge viser positiv. Men jeg våger nesten ikke tro på at det er sant. :-)

Hihi, ja sånn er det. Tør liksom ikke tro helt på det for er jo redd for å bli skuffet! Men positive tester er vel som regel riktige. Og du har jo tatt en i går og en i dag. Så vil ikke tro noe annet enn at det er en liten spire som vokser og gror i magen din nå[:D][:)]

Gratulere[:)]

gratulere masse!

Back
Topp