Tror jeg hører til her!

Hattifnatt♡

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Etter SA forrige syklus er jeg i lykkerus over positive tester i dag, 9 dpo ❤️ Håper bare den holder helt til mål denne gangen, skuffelsen var stor da det gikk galt sist, selv om det var tidlig. Blir termin i slutten av mars en gang hvis alt går som det skal! :)

Vedlegg

• D8079CE0-10D3-4F8A-85D5-79766229762D.jpeg
    D8079CE0-10D3-4F8A-85D5-79766229762D.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 53
Etter SA forrige syklus er jeg i lykkerus over positive tester i dag, 9 dpo ❤️ Håper bare den holder helt til mål denne gangen, skuffelsen var stor da det gikk galt sist, selv om det var tidlig. Blir termin i slutten av mars en gang hvis alt går som det skal! :)
Velkommen til oss!! :smiley-bounce016 Heier på deg og lille spire ❤️

Å, nå ble jeg glad! :joyful: Jeg følte sånn med deg da det gikk galt for deg da vi var i IKM uke 24 sammen :Heartred Håper det holder hele veien for deg denne gangen! Gratulerer!

Å, nå ble jeg glad! :joyful: Jeg følte sånn med deg da det gikk galt for deg da vi var i IKM uke 24 sammen :Heartred Håper det holder hele veien for deg denne gangen! Gratulerer!

Åå, så hyggelig ❤️ det håper jeg også! Har egentlig troen på det. Så vidt jeg vet er det ikke noe «galt», så håper det var et engangstilfelle. Hvordan går det med deg? :)

Åå, så hyggelig ❤️ det håper jeg også! Har egentlig troen på det. Så vidt jeg vet er det ikke noe «galt», så håper det var et engangstilfelle. Hvordan går det med deg? :)
Jeg ble gravid da jeg var i IKM uke 24, men mistet kort tid etter. Spotter fortsatt etter aborten, så har ikke fått begynt prøvingen igjen enda. Men det er motiverende at det klaffet så raskt for deg igjen:happy:

Gratulerer såå mye!♡ Har fulgt med og håpet du skulle havne her inne!! :D:smiley-bounce016

Jeg ble gravid da jeg var i IKM uke 24, men mistet kort tid etter. Spotter fortsatt etter aborten, så har ikke fått begynt prøvingen igjen enda. Men det er motiverende at det klaffet så raskt for deg igjen:happy:

Så trist å miste, og frustrerende når det varer over tid og påvirker syklusen.. håper eggløsningen snart dukker opp og at det går bedre neste gang ❤️ vi føler oss utrolig heldige med at det skulle klaffe igjen allerede syklusen etterpå, det hadde jeg ikke turt å forvente!

Gratuleret! :Heartred Var du også i januargruppa sist gang? Jeg har sett deg før men husker ikke helt hvor. Jeg skulle hatt termin 4. Januar med den jeg mistet i Mai i år.

Back
Topp