Tror jeg hører hjemme her inne...

Fru Snupp

Betatt av forumet
Fredag og lørdag testet jeg positivt med billigtester og i dag fikk jeg Gravid 2-3 på en digital. Er litt usikker på hvor langt jeg er på vei grunnet ustabil syklus. Den digitale tar jo utgangspunkt i en 28dagers syklus, så blir det da helt feil om jeg legger til 14 dager på resultatet av den digitale og regner meg for å være omkring 4-5 uker på vei med termin mot slutten av desember? Vil så gjerne lese litt om utviklingen uke for uke :)

Sånn ellers så kan jeg jo presentere meg selv om 27år gammel, vi prøvde i 11 måneder før vi endelig fikk positiv test. Krysser alt som krysses kan og håper at dette går bra.
 
Gratulerer :)

Det kan nok stemme noenlunde at du da er 4-5 uker på vei ;) med litt pluss eller minus, men sikkert ikke langt unna sannheten..
 
Gratulerer :D
 
gratulerer :)
 
Gratulerer :)

Det kan nok stemme noenlunde at du da er 4-5 uker på vei ;) med litt pluss eller minus, men sikkert ikke langt unna sannheten..



Da er vi to som tenker likt, og det er bra, for da kan jeg lese om uke 4 og 5. Så kan legen finne ut av en mer nøyaktig termin senere :)
 
Back
Topp