Tror jeg føder snart....

Molsy

Forumet er livet
Har sånn rar følelse av at jeg skal føde snart, igår var jeg helt merkelig, vasket hele kjøkkenet inkl kjøleskapet og ryddet i skapene bare sånn helt uten videre. Og idag har jeg en slags type sommerfugler i magen, kjemperar følelse som jeg aldri har kjent før. Enn om han kommer snart da! Grugleder meg jeg.

Oi oi, så spennende da[:)] gleder meg til jeg kan begynne "å kjenne" etter små signaler også, er litt tidlig for meg enda...
Så spennende, tror jordmora sa at fra akkurat 36 uker og utover, så blir du behandla som vanlig ikke-risiko. Så deilig å vite at det går bra å føde for deg nå akkurat når som helst! [:)] *klem*

Ja det føles deilig. [:)] Jordmor sa også at han antagelig kommer før tiden, har masse tegn for det. Gleder meg veldig nå. [:)]

oi, du må holde oss oppdatert på utviklingen! [;)]

Spennende! Jeg tror ikke jeg føder snart, men jeg håper!

ORIGINAL: Molsy

Ja det føles deilig. [:)] Jordmor sa også at han antagelig kommer før tiden, har masse tegn for det. Gleder meg veldig nå. [:)]

Hvilke tegn? Jeg har litt murringer og smerter hver dag nå.. lurer på om det begynner å skje noe... men er vel litt tidlig å håpe på det![;)]

Hehe ja pebbles føder sikkert først [:)]

Ja jeg regner ikke med å føde snart, vet jeg bare blir skuffet, kanskje det bare er ønsketenkninger fra min side og innbilling [8D] Vi får se [;)]

ORIGINAL: ingvil_

ORIGINAL: Molsy

Hvilke tegn? Jeg har litt murringer og smerter hver dag nå.. lurer på om det begynner å skje noe... men er vel litt tidlig å håpe på det![;)]

Sterkere og oftere kynnere som begynner å bli litt ubehagelige kombinert med mensmurringer. Har en god del stikkinger nedover også og kjenner nedpress.

Er lov å håpe [;)]

Er nok ikke sikkert jeg får først.. Legen på ullevål sa at alt lå til rette for at jeg skal gå til termin, og de skulle gjøre alt for å tilstrebe det.. Hvis jeg skal bare tenke på barna er jo det absolutt best om jeg går til termin, men hvis jeg skal tenke på meg selv er det ikke best! For dette er tungt!

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: pebbles

Er nok ikke sikkert jeg får først.. Legen på ullevål sa at alt lå til rette for at jeg skal gå til termin, og de skulle gjøre alt for å tilstrebe det.. Hvis jeg skal bare tenke på barna er jo det absolutt best om jeg går til termin, men hvis jeg skal tenke på meg selv er det ikke best! For dette er tungt!

Det er sikkert fryktelig tungt. Er du fortsatt oppegående eller, med tanke på bekkenløsning og slikt? Sikkert ikke den ivrigste på kjøpesenter og butikk du nei. Håper du får mye hjelp hjemme og har endel besøk da. For tiden går sikkert veldig tregt. Det gjør den her, men er fortsatt  veldig mobil jeg da.

Jeg er skikkelig handicapet, pga bekkenløsning. Må bruke krykker hvis jeg skal gå et lite stykke.. Får nesten ikke kjørt bil, for magen er i veien! I tillegg så kaster jeg opp en del, så det er veldig begrenset hvor sosial jeg er om dagen. Prøver å unngå kjøpesenter og kino for å si det sånn.. Har masse familie og venner som ringer og kommer ofte da, så det er ytterst sjelden jeg kjeder meg! Også har jeg jo dere go`jentene på forumet da, som betyr veldig mye om dagen! [:D] Men jeg skal ikke legge sjul på at jeg gleder meg til å få tilbake kroppen min snart...

Back
Topp